Kohti uutta
Teknologiat kehittyvät – mistä on kysymys ja miten yrityksen tulee valmistautua tuleviin muutoksiin?
Mistä teknologiamuutoksissa on kysymys?
Vanhat teknologiat, kuten 3G- ja kupariverkko, korvataan uudemmalla teknologialla. Uuteen teknologiaan siirtyminen on osa muutosta, jossa vanhempaa yhteyttä ajetaan alas ja korvataan paremmalla. Käytännössä muutos siis tarkoittaa parempia yhteyksiä ja uudenlaisia palveluratkaisuja. Autamme sinua ja yritystäsi muutoksessa ja uusiin palveluihin siirtymisessä.
3G-verkko
3G-verkko korvataan vuoden 2023 loppuun mennessä uudemmalla 4G- ja 5G-teknologialla sekä Suomessa että ulkomailla. Lue lisää muutoksesta ja varaudu vinkeillämme tulevaan hyvissä ajoin.
Kupariverkko
Kupariverkko- ja liityntäteknologia on tullut tiensä päähän ja korvataan uudella teknologialla. Tutustu aiheeseen lisää ja katso asiakkaan muistilista, kuinka varautua muutokseen.
.png)
Ulkomailla muutokset on jo aloitettu – tarkista liittymäsi ja laitteesi ajoissa
Suomen ulkopuolella vanhoja verkkotekniikoita, eli 2G- ja 3G-verkkoja on alettu sulkemaan maailman laajuisesti jo nyt. Ellet ole päivittänyt liittymääsi ja laitettasi kun matkustat maahan jossa ei enää tueta 2G- ja 3G-verkkoja, roaming ei toimi matkallasi ollenkaan. Telia ei valitettavasti voi vaikuttaa roaming-kumppaniemme muutoksiin. Ulkomaan matkalle lähtiessäsi tarkista siis ensi töiksesi, tukeeko liittymäsi ja laitteesi uuden sukupolven mobiiliverkkoja, eli 4G- ja 5G-verkkoja.

Kirjautuneena päivität liittymät ja laitteet helposti
Kirjautuneena uudistuneeseen Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluumme Telia Tili -tunnuksellasi, voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi, tehdä palvelupyyntöjä sekä lähettää viestejä chatissa. Minun Telia Yrityksille on maksuton ja käyttäjätunnuksen luominen on helppoa ja nopeaa.
Olemme tukenasi muutoksessa
Olemme yrityksesi tukena muutoksen joka vaiheessa. Jos tarvitset apua päivitysten kanssa, olethan meihin yhteydessä matalalla kynnyksellä puhelimitse tai Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta.
Soita
Asiakaspalvelumme auttaa sinua teknologiamuutoksiin liittyvissä kysymyksissä, kuten 3G- ja kupariverkkomuutoksissa.
0200 270 07
(mpm/pvm)
Huomaathan, että tämä numero palvelee vain teknologiamuutosasioissa.
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle