Omien puheluiden ohjauksiin loman aikana on useita vaihtoehtoja. Alla on esitelty muutamia vaihtoehtoja.
Katso kaikki Black Fridayn loistavat diilit! Tarjouksiin
Katso kaikki Black Fridayn loistavat diilit! Tarjouksiin
Omien puheluiden ohjauksiin loman aikana on useita vaihtoehtoja. Alla on esitelty muutamia vaihtoehtoja.
Aktivoi Smart Connect liittymälle lomatiedote valikko alla olevan ohjeen mukaisesti.
HUOM! Ennen kuin valitset Vastaajan sisältävän vaihtoehdon, niin varmistathan, että matkapuhelinliittymälläsi on käytössä vastaaja lisäpalvelu. Tämän voi tarkistaa Minun Teliasta tai pääkäyttäjänä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta.
Valinta "1: Oma numero, 2: Syötä numero" = Soittaja kuulee tiedotteen " Valitse seuraavista vaihtoehdoista: Jos haluat puhelun yhdistyvän tavoittelemallesi henkilölle paina 1. Jos haluat puhelun yhdistyvän sijaiselle paina 2."
Valinta "1: Vastaaja, 2: Syötä numero, 3: Oma numero" = Soittaja kuulee tiedotteen " Valitse seuraavista vaihtoehdoista: Jätä viesti painamalla 1. Jos haluat puhelun yhdistyvän sijaiselle paina 2. Jos haluat puhelun yhdistyvän tavoittelemallesi henkilölle paina 3."
Tämän jälkeen noudata seuraavia vaiheita:
Myös muita valikon asetuksia on mahdollista käyttää, muut valikon valinnat tarkoittavat seuraavia asioita:
Valinta: "1: Vastaaja tai 2: Oma numero" = Soittaja kuulee tiedotteen: "Valitse seuraavista vaihtoehdoista: Jätä viesti painamalla 1. Jos haluat puhelun yhdistyvän tavoittelemallesi henkilölle paina 3."
Valinta: "1: Vastaaja, 2: Jono, tai 3: Oma numero" = Soittaja kuulee tiedotteen: "Valitse seuraavista vaihtoehdoista: Jätä viesti painamalla 1. Yhdistä asiakaspalveluun painamalla 2. Jos haluat puhelun yhdistyvän tavoittelemallesi henkilölle paina 3."
Valinta: "1: Vastaaja, 2: Vaihde tai 3: Jono" = Soittaja kuulee tiedotteen " Valitse seuraavista vaihtoehdoista: Jätä viesti painamalla 1. Yhdistä vaihteeseen painamalla 2. Jos haluat puhelun yhdistyvän asiakaspalveluun paina 3."
Aktivoi Smart Connect liittymälle lomatiedote alla olevan ohjeen mukaisesti.
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta
IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.