Voit aktivoida omasta numerostasi joko suoran tai viivästetyn soitonsiirron toiseen numeroon alla olevalla ohjeella.
Soitonsiirto
- Kirjaudu Telia Smart Connect -web käyttöliittymään
- Klikkaa oikealta ylhäältä nimeäsi, niin saat auki Oma profiilin ja käyttäjän asetukset.
- Tilatieto alla Puheluasetukset -osiossa valitse alasvetovalikosta esimerkiksi tila Poissa. Tila voi olla muukin haluttu.
- Saapuvat puhelut valikosta valitse Puhelinnumero ja täytä alapuolelle Valitse numero kenttään se puhelinnumero, jonne puhelut saavat kääntyä.
- Ota pois päältä Soita ensin omassa puhelimessa valinta.
- Toista valinnat kohdassa Kun varattu.
- Kun asetukset on määritetty paina Tallenna.
- Soitonsiirto on voimassa, kun päällä on se tila, jolle määritykset teit. Voit vaihtaa tilaasi ylempää Muuta tilaa alta ja halutessasi laittaa päättymishetken, jonka jälkeen olet taas Tavoitettavissa. Paina lopuksi Aktivoi painiketta. Tilaa vaihtamalla saat soitonsiirron päälle ja pois.
- Kirjaudu Telia Smart Connect -web käyttöliittymään
- Klikkaa oikealta ylhäältä nimeäsi, niin saat auki Oma profiilin ja käyttäjän asetukset.
- Tilatieto alla Puheluasetukset -osiossa valitse alasvetovalikosta esimerkiksi tila Tavoitettavissa. Tila voi olla muukin haluttu.
- Saapuvat puhelut valikosta valitse Puhelinnumero ja täytä alapuolelle Valitse numero kenttään se puhelinnumero, jonne puhelut saavat kääntyä.
- Laita päälle Soita ensin omassa puhelimessa -valinta.
- Toista valinnat kohdassa Kun varattu.
- Kun asetukset on määritetty paina Tallenna.
- Yleiset asetukset -osiossa laita kohtaan Aseta soittoaika puhelun siirtoa varten se aika, minkä jälkeen puhelu saa kääntyä toiseen numeroon. Oletuksena on 25 s.
- Viivästetty soitonsiirto on voimassa, kun päällä on se tila, jolle määritykset teit. Voit vaihtaa tilaasi ylempää Muuta tilaa alta ja halutessasi laittaa päättymishetken, jonka jälkeen olet taas Tavoitettavissa. Paina lopuksi Aktivoi painiketta. Tilaa vaihtamalla saat viivesiirron päälle ja pois.
Ota pois päältä Tavoitettavuus asetuksista Ohjaa matkapuhelinnumeroon saapuvia puheluita Tavoitettavissa tilatiedon mukaisesti -asetus, jos haluat että matkapuhelinnumeroosi soitetut puhelut ohjautuvat jonkun muun tilan mukaisesti.
Etsi ohjeita
Ota yhteyttä
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Telia Yrityksille -verkkokauppa
Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
Muut asiointipalvelut
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta
IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille
Asiakaspalvelu
Yhteydenotto
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Käyttötuki
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Yritysmyynti
Yhteydenotto
Varaa soittoaika
Soita meille
Ma–pe 8–16
(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Paikalliset yritysmyyjät
Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.