Laitteen tarkistaminen ja tehdyt toimenpiteet

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Telia Recycled -laitteet ovat erittäin hyväkuntoisia käytettyjä älypuhelimia, jotka ovat palautuneet Telialle esimerkiksi yritysten käytöstä, yhteistyökumppaniltamme, joka kerää käytettyjä laitteita eri markkinoilta tai muiden vaihto- ja kierrätysohjelmien kautta.

Telia Recycled -laitteet on testattu, tarkistettu ja mahdollisesti kunnostettu huolellisen prosessin mukaisesti. Tämä prosessi takaa Recycled-malleina myytävien laitteiden erinomaisen laadun. Laitteille mahdollisesti tehdyissä korjauksissa on käytetty vain valmistajan virallisia ja alkuperäisiä varaosia.

Telia Recycled -puhelimesta on testattu

  • Virtapainike
  • Akun kunto – kapasiteetti on vähintään 80 %
  • Näytön kunto
  • Latausliitin
  • Kosketusnäyttö ja painikkeet
  • Sormenjälkilukija
  • SD-korttipaikka
  • Kuulokeliitin
  • Verkko- ja WiFi-yhteydet
  • Etu- ja takakamerat
  • Kaiuttimet ja mikrofoni
  • Pyörimissensorit
  • Kasvojentunnistin (FaceID)

Telia Recycled -puhelimelle tehdyt muut toimenpiteet

  • Puhelimen muisti on pyyhitty ja ylikirjoitettu tietoturvallisesti ammattiohjelmistolla
  • Ohjelmisto on päivitetty uusimpaan versioon
  • Puhelimen on tarkistettu olevan vapaa operaattorilukituksista
  • Merkit laitteet kosteusvaurioista on tarkastettu
  • Puhelimen mallikohtaisesti tunnetut tyyppiviat on tarkastettu

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)
Numero yhdistyy 1.6. yleiseen Telian yritysasiakaspalvelunumeroon 0200 20300


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan