Yrityksen pääkäyttäjänä tai ylläpitäjänä voit määrittää palvelun kautta matkapuhelinverkon häiriötiedotteita osoitekohtaisesti. Lähetämme häiriötiedotteita automaattisesti kun osoitteen alueella on verkon kuuluvuuteen vaikuttavia häiriöitä vikatilanteesta tai muutostyöstä johtuen. Palvelu on maksuton.
Tiedotteet voidaan lähettää vastaanottajalle tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla. Tiedotteet ovat saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Työsuhdeliittymän käyttäjä voi halutessaan tilata ajankohtaisesta häiriöstä ilmoituksen puhelimeen. Silloin puhelimeen tulee ilmoitus, kun ongelma on ratkaistu ja häiriötiedote suljetaan. Siirry Vika- ja häiriöilmoituksiin
Mobiiliverkon häiriötiedotteiden kytkentä
Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
Valitse Hallinnoi yrityksiä ja käyttäjiä kohdasta Yrityksen tiedot.
Valitse Muokkaa häiriötiedoteasetuksia
Klikkaa Mobiiliverkon häiriötiedote -otsikon alapuolelta Lisää uusi.
Kirjoita käyttöpaikan osoite, eli postinumero sekä katuosoite ja paina Hae.
Aikarajoitus -kohdassa voit halutessasi määrittää häiriötiedotteille aikarajoituksen. Voit valita joko 24h tai voit määrittää tiedotteille haluamasi alkamis- ja päättymisajankohdan.
Tiedotteiden vastaanottajat kohtaan voit määrittää vastaanottajan tai useita klikkaamalla Lisää uusi -painiketta. Täytä vastaanottajan nimi, sähköpostiosoite sekä kielivalinta.
Lopuksi paina Tallenna.
Häiriötiedoteasetusten muokkaus ja poisto
Kirjaudu häiriötiedoteasetuksiin Telia Tili -tunnuksilla. Linkki häiriötiedoteasetuksien muokkaaminen löytyy myös ylläpitämiesi Yrityksien tiedoista.
Valitse hallinnoitava yritys.
Klikkaa Hallinnoi -nappia haluamasi häiriötiedoteasetuksen kohdalta muokataksesi sen tietoja tai poistamiseksi.
Voit myös muokata häiriötiedotteita Excelissä painamalla VIE -nappia ja muokkaamisen jälkeen.