Kaikki artikkelit

Valio ja Telia toivat lisätyn todellisuuden leivontaan

1 min

AR mahdollistaa täysin uuden väylän tarjota elintarvikkeiden kuluttajille lisäarvoa tiiviisti tuotteen kyljessä. Valio hyödyntää Telian AR-ratkaisuja jo muun muassa rahkoissaan ja maidoissaan.

 

 

Miten herätät tuotepakkauksen eloon AR:n avulla?

AR on ostamisen ja markkinoinnin tulevaisuutta: esimerkiksi vähittäistavarakaupassa se muuntaa passiivisen tuotepakkauksen mediaksi. Webinaarissamme kuulet vinkkejä tuotepakkausten herättämisestä eloon lisätyn todellisuuden avulla.

Webinaari: Opi lisää AR:n hyödyntämisestä tuotepakkauksissa
Lisää samasta aiheesta

Artikkelin aihealueet

Asiakastarinat AR/VR

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan