Kaikki artikkelit yrityksille

3 syytä, miksi yrittäjän kannattaa hankkia laitteet palveluna

Tuottavatko työvälineiden ja laitehuoltojen isot kulut päänvaivaa? Omistamisen arvostus on selkeästi hiipumassa yrittäjien keskuudessa, eikä ihme. Laitteiden hankkiminen palveluna on pienellekin yritykselle kannattavampaa kuin niiden ostaminen omaksi. 

1. Ennakoitavat kustannukset

Yrittäjälle elintärkeitä työvälineitä ovat puhelimen lisäksi ainakin tietokone ja toisinaan myös tabletti, jos työtä tehdään milloin missäkin. Mikäli työntekijöitä on useita, voivat kertainvestoinnit laitteiden osalta olla huimia, etenkin jos suunnitelmissa on hankkia useampi laite. Palvelulaitteesta maksetaan laitekohtaista kiinteää kuukausihintaa, jolloin kulut ovat ennakoitavissa ja helpommin budjetoitavissa. 

Ratkaistaan työpäiväsi haasteet – ota yhteyttä

2. Helpompi arki myös ongelmatilanteissa

Kuukausihintaan sisältyvät laitteen huollot ja vakuutukset, joten huolehdit vain laitteen käytöstä. Toisinaan kovallekin käytölle joutuvat työvälineet tarvitsevat usein elinkaarensa aikana monenlaista huoltoa. Palvelulaitteen sisältämät lisäpalvelut tuovatkin helpotusta ongelmatilanteissa. Huolto ja vakuutus hoituvat kerralla asiakaspalvelusta.

Palvelulaitteita käyttää myös jyväskyläläinen terapia- ja hyvinvointipalveluita tarjoava pienyritys Sointuva, jonka toimitusjohtaja Heli Kallio-Lampisen mukaan parasta palvelulaitteessa on toimintavarmuus:

”Ostamalla laitteet kuukausimaksullisena palveluna, kenenkään ei tarvitse käyttää työaikaa huoltojen varaamiseen tai laiteostoksilla ravaamiseen, vaan kaikki tämä hoidetaan puolestamme”, kertoo Kallio-Lampinen.


3. Sujuva toimitus ja päivitys yhdestä paikasta

Laitteen ostaminen palveluna helpottaa arkea alusta saakka. Palvelun kuukausihinta sisältää laitteen valituilla ominaisuuksilla, tarpeen vaatiessa myös esiasennettuna vaikkapa tietoturvapäivityksillä, jolloin esimerkiksi uusi läppäri on heti valmiina käytettäväksi. Laite toimitetaan yhden arkipäivän kuluessa tilauksesta suoraan toivomaasi paikkaan. Kun yritys ostaa koko laiteympäristön palveluna, ei tarvitse miettiä mistä mikäkin palvelu oli. Yksi asiointikerta asiakaspalveluun riittää.

Ratkaistaan työpäiväsi haasteet – ota yhteyttä

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta voimme hallita koko yrityksen laitetilauksia samasta paikasta. Kun uusi laite on tilattu, palvelu lähettää automaattisesti loppukäyttäjälle viestin tilauksen käynnistymisestä. Sisäinen viestintämme on siis helpottunut, kun työntekijöiden ei tarvitse enää kysellä laitetilauksiensa perään”, kiinteistökriisejä päivittäin hoitavan Polygon Finlandin IT-päällikkö Markku Alakoski.

Laitteiden tulee tukea yrityksen ydinliiketoimintaa, ei estää sitä. Sopimuskauden päättyessä voit joko voi lunastaa laitteen tai päivittää parempaan. Vaihdettava tai poistettava laite huolehditaan eteenpäin tietoturvallisesti ja ympäristölle kestävästi.

 

Palvelulaitteet pitävät sisällään vakuutuksen ja huoltopalvelun. Laitteiden toimitus on nopea ja ilmainen, ja sopimuskauden päätteeksi ne kierrätetään tietoturvallisesti.

Tutustu puhelimiin, tietokoneisiin ja tabletteihin.

 

 

Teksti: Laura Vainio

 

Ratkaistaan työpäiväsi haasteet

Kerro meille missä asiassa voisimme auttaa ja tehdään yhdessä työpäivistäsi pikkasen parempia.

Ota yhteyttä
Lisää samasta aiheesta

Artikkelin aihealueet

Yrittäjän ratkaisut Palvelulaite

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan