Kaikki webinaarit

Tekoälyllä lisää tehoa asparatkaisuihin – miten saavutan paremman asiakaskokemuksen?​

30 min
Loading video

Menestyvän yrityksen asiakaskokemuksen tulee olla hyvä. Asiakaspalvelun odotetaan olevan yhä nopeampaa ja paremmin personoitua, ja onneksi sitä voidaankin tehostaa tekoälyllä. Webinaarissa asiakaspalvelukokonaisuudesta, suomenkielisestä puheentunnistuksesta ja analytiikan hyödyntämisestä keskustelevat Telian asiakaskohtaamisen palveluiden asiantuntija Tomi Sairi ja tekoälyasiantuntija Kia Tolppanen.

Tekoälyratkaisut

Haluatko kuulla lisää tekoälyratkaisujen hyödyntämisestä asiakaskohtaamisissa?

Ota yhteyttä
Lisää samasta aiheesta

Webinaarin aihealueet

Yritykselle Asiakaskokemus Tekoäly
Seuraava artikkeli
Julkisen hallinnon tiedonhallintalaki

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät