Kaikki webinaarit

Tekoälyllä lisää tehoa asparatkaisuihin – miten saavutan paremman asiakaskokemuksen?​

30 min
Loading video

Menestyvän yrityksen asiakaskokemuksen tulee olla hyvä. Asiakaspalvelun odotetaan olevan yhä nopeampaa ja paremmin personoitua, ja onneksi sitä voidaankin tehostaa tekoälyllä. Webinaarissa asiakaspalvelukokonaisuudesta, suomenkielisestä puheentunnistuksesta ja analytiikan hyödyntämisestä keskustelevat Telian asiakaskohtaamisen palveluiden asiantuntija Tomi Sairi ja tekoälyasiantuntija Kia Tolppanen.

Data- ja tekoälypalvelut

Tutustu mahdollisuuksiin, joita datan ja tekoälyn yhteispelillä voit saavuttaa.

Tutustu
Lisää samasta aiheesta

Webinaarin aihealueet

Yritykselle Asiakaskokemus Tekoäly
Edellinen artikkeli
On aika lunastaa 5G-lupaukset
Seuraava artikkeli
Julkisen hallinnon tiedonhallintalaki

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan