Kaikki webinaarit

Tekoälyllä lisää tehoa asparatkaisuihin – miten saavutan paremman asiakaskokemuksen?​

30 min
Loading video

Menestyvän yrityksen asiakaskokemuksen tulee olla hyvä. Asiakaspalvelun odotetaan olevan yhä nopeampaa ja paremmin personoitua, ja onneksi sitä voidaankin tehostaa tekoälyllä. Webinaarissa asiakaspalvelukokonaisuudesta, suomenkielisestä puheentunnistuksesta ja analytiikan hyödyntämisestä keskustelevat Telian asiakaskohtaamisen palveluiden asiantuntija Tomi Sairi ja tekoälyasiantuntija Kia Tolppanen.

Tekoälyratkaisut

Haluatko kuulla lisää tekoälyratkaisujen hyödyntämisestä asiakaskohtaamisissa?

Ota yhteyttä
Lisää samasta aiheesta

Webinaarin aihealueet

Yritykselle Asiakaskokemus Tekoäly Kilpailukyky
Edellinen artikkeli
Luottamus on sähköisen asioinnin edellytys – miten hyödynnät luottamus- ja varmennepalveluita parhaiten?
Seuraava artikkeli
Julkisen hallinnon tiedonhallintalaki

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitteet ja puhelinliittymät ovat toistaiseksi tilattavissa eri kaupasta kuin nettiliittymät ja muut yrityspalvelut. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja puhelinliittymät
Nettiliittymät ja muut palvelut

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitteet ja puhelinliittymät ovat toistaiseksi tilattavissa eri kaupasta kuin nettiliittymät ja muut yrityspalvelut. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Laitteet ja puhelinliittymät
Nettiliittymät ja muut palvelut