Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Takaisin

Yrittäjäaamu: Onko yritystäsi vaikea tavoittaa?

Loading video

Löytävätkö potentiaaliset asiakkaat yrityksesi verkosta? Menevätkö asiakkaiden yhteydenotot sivusuun? Yhteydenpidon yritykseen tulisi olla mahdollisimman helppoa ja vaivatonta, jotta hyvä asiakaskokemus voidaan varmistaa.

Napakassa 30 minuutin webinaarissa Telian asiantuntija Pekka Reinikainen kertoo käytännön vinkkien avulla, mistä lähteä liikkeelle tavoitettavuuden parantamisessa.

Katso muita webinaareja

Löydä lisää kiinnostavia keskusteluja teknologian ajankohtaisista ilmiöistä.

Webinaarit-sivulle

Artikkelin aihealueet

Yrittäjälle Asiakaskokemus
Lisää samasta aiheesta
Yrittäjäaamu: Digitalisoidu tai katoa – case Tasokas
Yrittäjäaamu: 4 syytä siirtyä pilveen
Käyttäjäkokemus liiketoiminnan keskiössä
Yrittäjäaamu: Mitä huomioida laitehankinnoissa?
Edellinen artikkeli
ICT-ratkaisuiden keskittämisen edut – case Vapo
Seuraava artikkeli
5G on täällä