Kaikki podcastit

26.5. Sinäkin olet kuluttajalla töissä

Jakso julkaistaan keskiviikkona 26.5.

Asiakaskokemus koostuu aivan kaikesta, mitä organisaatio tekee, väittää Attendon viestinnästä ja asiakaskokemuksesta vastaava johtaja Susanna Paloheimo. Digityökalut voivat auttaa asiakaskokemuksen parantamisessa, mutta ne eivät saa olla tekosyy huonolle palvelulle. ONEcastin juontaa Harri Moisio.

Lisää samasta aiheesta

Podcastin aihealueet

Kausi 3 Digitalisaatio
Edellinen artikkeli
19.5. Tekoäly haastaa johtajan
Seuraava artikkeli
2.6. Tuottavuutta kirkkaiden aivojen avulla

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät