Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

OSAAVAA APUA ONGELMATILANTEISIIN

Telia käyttötuki auttaa laitteiden ja ohjelmistojen asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteissa.

Mikä on Telia Käyttötuki?

Telia Käyttötuki auttaa tietokoneisiin, älypuhelimiin ja ohjelmistoihin liittyvissä asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteissa. Asiantuntijamme auttavat sekä puhelimitse että paikan päällä valtakunnallisesti.

Käyttötuen palvelut

Lue lisää

Soita puhelintukeen kun...

Sähköposti ei toimi tai haluat asentaa uuden palvelun.

  • Tarvitset apua Office 365 -palvelun käyttöönotossa
  • Tarvitset apua ohjelmien tai laitteiden asentamiseen
  • Tarvitset opastusta tietokoneen tai uuden puhelimen käytössä
  • Tietokoneesi tai nettiyhteytesi ei toimi
  • Tarvitset tietokoneellesi kattavan vuosihuollon
  • Tarvitset apua Soundtrack-palvelun käyttöönotossa ja asetuksissa

Käyttöönotto-opastuksen jälkeen saat koonnin läpi käydyistä asioista sähköpostiisi ja tehtyjen vuosihuoltojen jälkeen lähetämme sinulle raportin ja toimenpidesuositukset sähköpostiisi. Toimenpiteiden kesto on noin puoli tuntia.

Näytä vähemmän
Lue lisää

Tilaa lähituki kun...

  • Haluat, että esim. tietokone asennetaan puolestasi
  • Tarvitset apua wlan-verkon asennukseen
  • Muuton jälkeen kaikki laitteet ovat asentamatta
  • Kaipaat apua ohjelmistopäivityksiin
  • Tarvitset apua lisälaitteiden asennuksessa
  • Tarvitset opastusta tai neuvontaa uusiin laitteisiin
Näytä vähemmän

Tutustu myös

Lataa etätukiohjelmisto