Vastaajansiirron aktivointi

Tämä ohje on yritysasiakkaille

HUOM! Ennen kuin voit kytkeä vastaajasiirron Telia Smart Connect palvelussa, niin varmistathan että matkapuhelinliittymälläsi on käytössä vastaaja-lisäpalvelu. 

Aktivoi Smart Connect liittymälle vastaajasiirto alla olevan ohjeen mukaisesti.

  1. Kirjaudu Telia Smart Connect -web käyttöliittymään tästä.
  2. Klikkaa oikealta ylhäältä nimeäsi, niin saat auki Oma profiilin ja käyttäjän asetukset.
  3. Valitse Tilatieto -välilehti.
  4. Alempana Puheluasetukset -kohdalla valitse alasvetovalikosta tila, mihin haluat asettaa ohjauksen vastaajaan.
  5. "Saapuvat puhelut" valikosta valitse Vastaaja.
  6. Aseta myös "Soita ensin omassa puhelimessa" valinta päälle, mikäli haluat, että puhelu ei ohjaudu suoraan vastaajaan.
  7. Toista valinnat kohdassa "Kun varattu", toki oman valintasi mukaisesti.
  8. Kun asetukset on määritetty paina "Tallenna".
  9. Huomioi, että jos haluat puheluiden ohjautuvan vastaajaan eri tilojen aikana, tee määritykset jokaiselle halutulle tilatiedolle.

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta