Lisenssin poistaminen

Tämä ohje on yritysasiakkaille
  1. Kirjaudu pääkäyttäjätunnuksella hallintaportaaliin. Pääkäyttäjätunnus on yleensä muotoa admin@esimerkki.onmicrosoft.com. Siirry hallintaosioon valitsemalla valikosta Hallinta.
  2. Valitse Käyttäjät ja sen jälkeen Aktiiviset käyttäjät.
  3. Sivusto listaa kaikki käyttäjät. Valitse käyttäjä jonka lisenssi halutaan poistaa ja siirry kohtaan Käyttöoikeudet ja sovellukset.
  4. Käyttäjälle määritetty lisenssi näkyy täällä valittuna. Poista valinta ja paina lopuksi Tallenna muutokset. Lisenssi vapautuu ja sen voi määrittää uudelle käyttäjälle.

Lisenssin poiston jälkeen käyttäjän tietoja (kuten sähköpostiviestit) säilytetään 30 päivän ajan.

Lisää samasta aiheesta

Käyttäjän salasanan vaihtaminen

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta