Konesalikäynnit

Tämä ohje on yritysasiakkaille
Saatetut käynnit

Konesaleissa käymiseen tarvitsee aina luvan Telialta. Asiakkaan tulee ilmoittaa toiveestaan käydä konesalissa vuorokautta ennen toivomaansa ajankohtaa MyNebula -portaalin kautta.

Käynnit vahvistetaan aina sähköpostilla. Konesalissa käyntiä varten asiakkaalle lähetetään sähköpostitse numero/koodi, mikä tulee olla asiakkaan mukana.

Sovittu ajankohta on sitova

Jos asiakas on tilannut käynnin konesalissa, mutta ei saavu paikalle ilmoittamatta kohtuullisessa ajassa myöhästymisestään tai käynnin peruuntumisesta, on asiakas velvollinen korvaamaan tilatun käynnin kustannukset.

Jos konesalikäynti kestää huomattavasti pidempään varatusta ajasta, on asiakkaan varauduttava tulemaan myöhempänä ajankohtana jatkamaan tehtäviään.

Kulku omalla avaimella

Osaan laitetiloista on mahdollista saada oma avain. Kun asiakkaan käytössä on oma avain, asiakkaalla on pääsy määritettyihin osiin konesalia, sekä omaan räkkiin. Avain, kulkukortti ja kulkulupa ovat aina henkilökohtaisia, eivätkä ne oikeuta päästämään konesaliin muita henkilöitä ilman eri ilmoitusta.

Asiakkaan tulee aina ilmoittaa etukäteen vierailijoilleen (ilmoitettava nimet, syntymäajat, vierailuaika, syy vierailuun, asiakkaan laitteiden/räkkien sijainti). Samanaikainen vierailijamäärä on rajoitettu kahteen.

Yleistä

Konesaleissa tulee aina noudattaa Telian ohjeistuksia ja sääntöjä. Konesaleja valvotaan tallentavalla video- ja kulunvalvontajärjestelmällä. Konesaleissa tapahtuneista väärinkäytöksistä ilmoitetaan välittömästi viranomaisille.

Väärinkäyttö- ja tietoturvaloukkaustapauksissa pyydämme teitä ottamaan yhteyttä osoitteeseen abuse@inmicsnebula.fi.
 

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta