Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Kaikki artikkelit

Telia siirtää Vantaan kaupungin asiakaspalvelun digiaikaan

2 min
Telia digitalisoi Vantaan asiakaspalvelun Telia digitalisoi Vantaan asiakaspalvelun
Telian myyntijohtaja Antti Luoto ja johtaja Krister Kaipio allekirjoittivat maanantaina sopimuksen
Vantaan kaupungin palvelupäällikkö Tiina Hörkön ja apulaiskaupunginjohtaja Martti Lipposen kanssa.

Vantaa teki maanantaina Telian kanssa sopimuksen asiakaspalvelunsa digitalisoimisesta. Sopimus käsittää kaikki kaupungin asiakaspalvelunumerot ja niihin sisältyvät tekniset ratkaisut.

Vantaan tavoitteena on parantaa kaupungin asiakaspalvelua. Järjestelmä, jonka Vantaa ottaa käyttöönsä, mahdollistaa esimerkiksi asiakaspalvelijoiden osaamisprofiilien luomisen ja niiden automaattisen hyödyntämisen.

"Uusi järjestelmä mahdollistaa aidosti monikanavaisen asiakaspalvelukulttuurin syntymisen  Vantaan kaupungille. Tämä tarkoittaa sitä, että kuntalainen voi ottaa yhteyttä itselleen mieluisimman kanavan, esimerkiksi chatin, avulla", toteaa palvelupäällikkö Tiina Hörkkö Vantaan kaupungilta.

"Näin pystymme tarjoamaan parempaa asiakaskokemusta ja samalla tehostaa työtämme", täydentää apulaiskaupunginjohtaja Martti Lipponen.

Uuden järjestelmän myötä Vantaa pystyy parantamaan asiantuntijoidensa tavoitettavuutta, sillä takaisinsoittomahdollisuus laajenee palvelunumeroista asiantuntijanumeroihin. Samalla kaupungin vaihteen toiminta nykyaikaistuu

Palvelut Pitäjänmäen uudesta datakeskuksesta

"Olemme iloisia, että voimme sujuvoittaa vantaalaisten arkea tulevaisuuteen kurottavilla asiakaspalvelun ratkaisuilla. Olemme vahvana kumppanina mukana Vantaan kaupungin digimatkassa. Tämä sopimus täydentää hienosti aiemmin keväällä Vantaan kanssa solmittua puhepalvelusopimusta", Telian myyntijohtaja Antti Luoto iloitsee.

"Tämä on meille merkittävä virstanpylväs julkisen sektorin uudistaessa ja digitalisoidessa  palveluitaan. Pystymme Vantalla hyödyntämään laajasti pohjoismaista osaamistamme ja maailmanluokan konesalipalveluitamme", Telian kehitysjohtaja Henri Harmia korostaa.

Sopimuskausi on kolme vuotta, tämän jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana. Kaupungin puhelinvaihdetoiminnan lisäksi sopimukseen sisältyy noin 70 erillistä asiakaspalvelunumeroa sekä niiden taustajärjestelmän, jota käyttää liki 350 puhelinagenttia. Telia tulee tuottamaan uudet palvelut Telia Helsinki Datacenteristä käsin.

Lue lisää uusista ratkaisuista:

Langaton lähiverkko mahdollistaa henkilöstön liikkuvan työn OP Vallilan konttorissa

 

Lisää samasta aiheesta

Artikkelin aihealueet

Asiakastarinat
Edellinen artikkeli
Telian ainutlaatuisessa IoT-pilotissa kytketään tuhat lammasta verkkoon
Puhtaanvalkoiset lampaat hyppivät vehreässä tunturimaisemassa, ja kellot kilkattavat tauotta.
Seuraava artikkeli
Tiedätkö, mihin lomakuvasi päätyy, kun lataat sen Facebookiin?
Harva tulee miettineeksi, mitä lomaparatiisista otetulle valokuvalle tapahtuu sen jälkeen, kun sen ...

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät