Lomalle lähdössä? Katso näppärät vinkit loma- ja poissaolotiedotteen tekemiseen Lue lisää

Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Ulkoistettu vaihteenhoito apuna kiireessä

Kamala kiire? Ulkoistettu puhelinvaihde päivystää silloin, kun henkilöstösi on vapaalla. Keskity siis rauhassa ydintehtävääsi – me hoidamme loput.

Enemmän aikaa olennaiseen

Keskity bisneksiisi täysillä. Me vastaamme puheiluihisi, kirjaamme soittopyynnöt tai yhdistämme eteenpäin oikeille henkilöille. Säästät siis aikaa ja rahaa, kun hoidamme puheluliikennettä puolestasi. Haluatpa ulkoistaa teknisen vaihdejärjestelmän tai satunnaista lisäapua puheluiden vastaamiseen, me autamme sinua.

Samalla varmistat, että puhelimeen vastaa aina koulutettu ja kielitaitoinen henkilö. Me vastaamme puolestasi henkilöstön rekrytoinnista, koulutuksesta ja sijaisuuksista sekä niistä aiheutuvista kustannuksista. Huolehdimme myös palveluissa tarvittavan tekniikan kehityksestä, ylläpidosta ja investoinneista.

Ulkoistamisen hyödyt

Palveluvaihtoehdot

Vaihteenhoitopalvelu

Vaihteenhoitopalvelussa hoidamme yrityksen
puheluliikenteen kokonaan tai päivystysluonteisesti, suomen, ruotsin ja englannin kielellä.

Vaihteenhoitoon voidaan  liittää yleisimmät henkilöstö- ja läsnäolotietojärjestelmät (esim. Skype, O365, VIP Viestintäratkaisu, mobiilitilatieto), kalenteri- ja kulunvalvontaohjelmat.

Ulkoistettu asiakaspalvelu

Voit korvata asiakaspalveluusi liittyvät tehtävät haluamassasi laajuudessa tai laajentaa nykyistä asiakaspalvelua tarpeesi mukaan. Me autamme sinua monikanavaisesti puheella, chatilla tai integroimalla palveluumme yrityksesi CRM järjestelmän, esim. MS Dynamics.  

Ulkoistettuun asiakaspalveluun voidaan  integroida yleisimmät henkilöstö- ja läsnäolotietojärjestelmät (esim. Skype, O365, VIP Viestintäratkaisu, mobiilitilatieto), kalenteri- ja kulunvalvontaohjelmat.