Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

AR by Telia

Luo lisäarvoa asiakkaillesi lisätyllä todellisuudella – AR by Telia -sovellus tarjoaa alustan AR-sisällön jakeluun kaiken kokoisille yrityksille.

AR by Telia – lisätyn todellisuuden sovellus

Mikä?

Telia tarjoaa alustan AR-sisällön jakeluun. Kuluttajat voivat ladata palvelun ostaneiden yritysten AR-sisältöjä AR by Telia –sovelluksen kautta.  

Miksi?

Useat yritykset tarjoavat AR-sisältöjä omissa sovelluksissaan. Kuluttajat eivät halua ladata montaa eri sovellusta AR-sisällön näkemiseksi. AR by Telia -sovelluksen avulla kuluttajat näkevät usean eri yrityksen AR-sisällöt samasta paikasta. 

Kenelle?

AR by Telia skaalautuu sekä pienten että suurten yritysten tarpeisiin. Telia tekee AR:n hyödyntämisestä mahdollista ja kustannustehokasta myös pienille yrityksille, sillä yritysten ei tarvitse kehittää omaa sovellusta AR-sisältöjä varten.

lataa ar by telia -sovellus

ar by telia -sovelluksen käyttömahdollisuudet

Lisätyn todellisuuden hyödyntämisessä vain mielikuvitus on rajana ja sillä voi toteuttaa lukemattomia kaupallisia ratkaisuja.

ar parantaa asiakaskokemusta

AR:n avulla voidaan helpottaa ostamista, opastaa asiakkaita ja säästää asiakkaiden aikaa. Näin myös asiakastyytyväisyys ja -uskollisuus brändiä kohtaan kasvaa, kun asiakas saa merkityksellistä sisältöä tai vaikkapa testata tuotetta ennen ostoa.

 

ar kasvattaa myyntiä

AR:llä voi poistaa ostamisen esteitä tai helpottaa ostopäätöksen tekemistä.
Tutkimuksen mukaan 71 % kuluttajista tekisi ostoksia useammin, jos jälleenmyyjä tarjoaisi AR-sisältöjä ja 40 % kuluttajista on valmis maksamaan enemmän tuotteesta, mikäli AR-sisältöjä on sisällytetty ostokokemukseen.

 

ar:n avulla brändinäkyvyyttä

Kekseliäimmät AR-sisällöt voivat nousta viraaleiksi. Näin saat tärkeää brändinäkyvyyttä, erotut muista brändeistä ja parannat kilpailukykyäsi. AR on ostamisen ja markkinoinnin tulevaisuus, joten ole edelläkävijä ja lähde ensimmäisten mukana hyödyntämään AR-sisältöjä.

 

AR-trendejä

Mitä AR tarkoittaa?

AR on lyhenne sanoista Augmented Reality, suomeksi "lisätty todellisuus". AR by Telia -sisällön voi saada esiin Telian AR-herätteellä. Herätteet ovat uniikkeja koodeja, jotka on helppo sisällyttää esimerkiksi esitteisiin tai paketointeihin.

AR:ään on mahdollista lisätä lukemattomia toimintoja, kuten kuvia, audiota, videoita, tekstiä, 3D-objekteja, hyperlinkkejä, interaktiivisia painikkeita ja kasvontunnistusfilttereitä. Myös sisätilanavigointi on mahdollista toteuttaa AR by Telia -palvelun avulla.

Miksi hyödyntäisin lisättyä todellisuutta?

AR:n avulla brändisi voi käydä dialogia suoraan asiakkaidesi kanssa. AR luo fyysiselle maailmalle digitaalisen tason, jonka avulla muutat passiivisen median interaktiiviseksi digitaaliseksi kokemukseksi.