Katso kaikki Black Fridayn loistavat diilit! Tarjouksiin
Ole siellä, missä asiakkaasi ovat
Crowd Insights -palvelun avulla tiedät, mistä potentiaaliset asiakkaat ovat kotoisin ja voit kohdentaa markkinointisi oikeille alueille. Palvelu kerää anonyymiä dataa muun muassa myymälöiden, ravintoloiden ja kauppakeskusten lähialueiden kävijävirroista. Näin tiedät, mitkä toimipisteet suoriutuvat hyvin ja mitkä taas eivät. Lisäksi saat selville, miten paljon ja mihin aikaan potentiaalista asiakasvirtaa liikkuu toimipisteilläsi. Tietojen avulla pystyt kehittämään toimintaasi ja tehostamaan myyntiäsi.
Tutustu asiakkaiden kokemuksiin
Kävijätietojen avulla pystyt myös tehostamaan ulkomainontaasi ja keräämään tietoa parhaista sähköautojen latauspaikkojen sijainneista sekä matkailukohteista. Palvelu on saatavilla kaikkialla Suomessa, joten saat kattavan ja kokonaisvaltaisen kuvan asiakkaistasi.
Hyötysi
Jatkuvasti päivittyvä data
Paranna myyntiäsi
Tehosta toimenpiteitäsi
Tee parempia päätöksiä
Crowd Insights tukee tietoon perustuvaa päätöksentekoa esimerkiksi verkostosuunnittelun, myynnin ja markkinoinnin toimenpiteissä.
Tunnista potentiaaliset asiakkaat
Palvelun avulla tunnistat, mistä potentiaaliset asiakkaat saapuvat toimipisteesi läheisyyteen. Näet myös, kuinka paljon ihmisiä liikkuu eri vuorokaudenaikoina.
Suunnittele uusia toimipaikkoja
Voit suunnitella uusien toimipaikkojen avaamista tai vanhojen sulkemista kävijävirtojen ja potentiaalisten asiakkaiden profiilien perusteella.
Tee parempia toimipistekonsepteja
Voit kehittää toimipisteidesi konsepteja asiakasvirtojen ja potentiaalisten asiakkaiden profiilien perusteella, jotta ne vastaavat paremmin kohderyhmän tarpeisiin.
Menesty vuokraneuvotteluissa
Palvelun avulla saat arvokasta tietoa kävijävirtojen muutoksista, jotka tukevat vuokraneuvotteluja ja auttavat optimoimaan tilatehokkuutta nyt ja tulevaisuudessa.
Tehosta myyntiä
Yhdistämällä Crowd Insights -data yrityksesi myyntitietoihin saat syvällisemmän käsityksen toimipisteesi suoriutumisesta asiakasvirran ja myynnin näkökulmasta.
Markkinoi oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa
Kävijävirtojen ja asiakasprofiilien avulla voit kohdentaa markkinointia tehokkaammin – oikeaan aikaan, oikeassa paikassa. Lisäksi voit seurata toimenpiteiden vaikuttavuutta datan avulla.