Asioi helposti Minun Telia Yrityksille -palvelussa, jossa näet kokonaisnäkymän yrityksesi palveluista sekä paljon muusta missä ja milloin vain. Tutustu ja rekisteröidy! Luo tunnukset

Hyödynnä toimipisteesi potentiaali

Telia Conversion Insights

Yhdistämällä Telian asiakasvirtadatan yrityksesi myyntidataan, käännät ohikulkevan asiakaspotentiaalin myynniksi.

Palvelun ominaisuudet

Palvelu sisältää sekä Telian ihmisvirtadatan että sen integroinnin yrityksen myyntidataan.

Asiakasvirtadata

Telian mobiiliverkko kerää anonymisoituja ja koottuja tietoja väkijoukkojen liikkumisesta. Tietojen avulla voidaan seurata tarkasti, kuinka paljon ihmisiä matkustaa eri paikkojen välillä. Datan avulla saadaan mm. selville, mistä potentiaaliset asiakkaat tulevat toimipisteesi lähelle sekä kuinka paljon ihmisiä liikkuu eri vuorokauden aikoina.

Lue lisää

Myyntidata

Vaikka yrityksellä olisi asiakasvirtatietoa, se on usein pätkittäistä eikä yhdisty myyntitietoon. Conversion Insights integroi asiakasvirtadatan automaattisesti yrityksen myyntidataan kokoamalla datan samaan näkymään – helposti ja nopeasti 24/7. Tällä tavoin ymmärrät yrityksesi toimipisteen suoriutumista asiakasvirtaan ja myyntiin nähden reaaliajassa.

Raportointi

Ihmisvirta- ja myyntidataan pohjautuen, palvelu raportoi toimipisteen suoriutumista, jonka perusteella voit muodostaa kehitysideoita. Säästät aikaa, kun et joudu itse vertailemaan ja tulkitsemaan datoja keskenään, vaan palvelu tekee sen puolestasi. Saat siis selvyyden toimipaikkasi konversioasteesta ja ymmärrät, onko yritykselläsi hyödyntämätöntä potentiaalia.

Asiantuntijat

Alkukartoituksessa määritetään mittarit ja tavoitteet yhdessä Houston Analytics -asiantuntijan kanssa. Silloin analysoidaan nykytilanne ja pohditaan yhdessä, mitkä mittarit otetaan seurantaan sekä asiakasvirtadatasta että myyntidatasta. Asiantuntijat ovat käytettävissäsi myös matkan varrella, esimerkiksi raportin tulkitsemisessa tai datan perusteella tehtävien kehitysideoiden suunnittelussa.

Mikä ihmeen konversio?

Konversio on toivottu toiminto tai tapahtuma. Se on mitattava arvo, jonka avulla seurataan tuloksellisuutta.

Toimipisteen kohdalla konversio voi olla esimerkiksi asiakkaan vierailu liikkeessä, tuotteen laittaminen varaukseen, ajanvaraus, ostos tai kanta-asiakkaaksi liittyminen. Konversion voi siis itse määritellä omiin tavoitteisiin pohjautuen – toiset konversiot ovat toki arvokkaampia kuin toiset (ostos vs. liikkeessä vierailu).

Konversioaste kertoo sen, kuinka hyvin toimipiste konvertoi tavoitteisiin nähden. Telia Conversion Insight -palvelu pyrkii vaikuttamaan juurikin konversioasteeseen – kun ymmärtää asiakasvirtadataa yhdistettynä myyntidataan, ja löytää kehityskohdat, pystytään konversioastetta parantamaan.

Menestyjät ja edelläkävijät tekevät asiakaskonversaation liittyviä päätöksiä jo tänään huomisen tiedoilla. Onko yrityksesi yksi edelläkävijöistä? 

Toimipisteen kohdalla konversio voi olla esimerkiksi asiakkaan vierailu liikkeessä tai ostos.

Löydetään yhdessä toimipisteesi täysi potentiaali

Kiinnostuitko? Autamme yritystäsi palvelun hyödyntämisessä ja käyttöönotossa.

Pyydä tarjous

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan