Lomalle lähdössä? Katso näppärät vinkit loma- ja poissaolotiedotteen tekemiseen Lue lisää

Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

AR by Telia

Luo lisäarvoa asiakkaillesi lisätyllä todellisuudella – AR by Telia -sovellus tarjoaa alustan AR-sisällön jakeluun kaikenkokoisille yrityksille.

AR by Telia – lisätyn todellisuuden sovellus

Mikä?

Telia tarjoaa alustan AR-sisällön jakeluun. Kuluttajat voivat ladata palvelun ostaneiden yritysten AR-sisältöjä AR by Telia -sovelluksen kautta.  

Miksi?

Useat yritykset tarjoavat AR-sisältöjä omissa sovelluksissaan. Kuluttajat eivät halua ladata montaa eri sovellusta AR-sisällön näkemiseksi. AR by Telia -sovelluksen avulla kuluttajat näkevät usean eri yrityksen AR-sisällöt samasta paikasta. 

Kenelle?

AR by Telia skaalautuu sekä pienten että suurten yritysten tarpeisiin. Telia tekee AR:n hyödyntämisestä mahdollista ja kustannustehokasta myös pienille yrityksille, sillä yritysten ei tarvitse kehittää omaa sovellusta AR-sisältöjä varten.

lataa ar by telia -sovellus

Button text Button text

Voit myös testata WebAR-sovellusta selaimella. Kokeile vaikkapa tätä AR-kokemusta.

ar by telia -sovelluksen käyttömahdollisuudet

Lisätyn todellisuuden hyödyntämisessä vain mielikuvitus on rajana ja sillä voi toteuttaa lukemattomia kaupallisia ratkaisuja.

ar parantaa asiakaskokemusta

AR:n avulla voidaan helpottaa ostamista, opastaa asiakkaita ja säästää asiakkaiden aikaa. Näin myös asiakastyytyväisyys ja -uskollisuus brändiä kohtaan kasvaa, kun asiakas saa merkityksellistä sisältöä tai vaikkapa testata tuotetta ennen ostoa.

 

ar kasvattaa myyntiä

AR:llä voi poistaa ostamisen esteitä tai helpottaa ostopäätöksen tekemistä.
Tutkimuksen mukaan 71 % kuluttajista tekisi ostoksia useammin, jos jälleenmyyjä tarjoaisi AR-sisältöjä ja 40 % kuluttajista on valmis maksamaan enemmän tuotteesta, mikäli AR-sisältöjä on sisällytetty ostokokemukseen.

 

ar:n avulla brändinäkyvyyttä

Kekseliäimmät AR-sisällöt voivat nousta viraaleiksi. Näin saat tärkeää brändinäkyvyyttä, erotut muista brändeistä ja parannat kilpailukykyäsi. AR on ostamisen ja markkinoinnin tulevaisuus, joten ole edelläkävijä ja lähde ensimmäisten mukana hyödyntämään AR-sisältöjä.

 

AR-trendejä

Mitä AR tarkoittaa?

AR on lyhenne sanoista Augmented Reality, suomeksi "lisätty todellisuus". AR by Telia -sisällön voi saada esiin Telian AR-herätteellä. Herätteet ovat uniikkeja koodeja, jotka on helppo sisällyttää esimerkiksi esitteisiin tai paketointeihin.

AR:ään on mahdollista lisätä lukemattomia toimintoja, kuten kuvia, audiota, videoita, tekstiä, 3D-objekteja, hyperlinkkejä, interaktiivisia painikkeita ja kasvontunnistusfilttereitä. Myös sisätilanavigointi on mahdollista toteuttaa AR by Telia -palvelun avulla.

Miksi hyödyntäisin lisättyä todellisuutta?

AR:n avulla brändisi voi käydä dialogia suoraan asiakkaidesi kanssa. AR luo fyysiselle maailmalle digitaalisen tason, jonka avulla muutat passiivisen median interaktiiviseksi digitaaliseksi kokemukseksi.

 

Testaa AR-kokemusta

Jos olet tietokoneen ja puhelimen äärellä, voit kokeilla AR-toteutusta itse.
 

1.

Tarkista, että koko hiihtolatuteemainen kuvakortti näkyy tietokoneesi näytöllä.
 

2.

Avaa puhelimellasi AR by Telia -sovellus tai AR-sivu selaimeesi. Suosi Applen laitteilla Safari-selainta.

3.

Skannaa kuvakortti puhelimellasi tietokoneen näytöltä.

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät