Tämä on yritysasiakkaan kirjautumisikkuna. Jos olet työsuhdeliittymän käyttäjä, kirjaudu Minun Teliaan
Kirjaudu sisään pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Työsuhdeliittymääsi hallinnoit kirjautumalla puhelinnumerolla ja salasanalla Minun Teliaan
Kotimaisen palvelukeskuksemme jatkuvat palveluprosessit tukevat liiketoimintasi hallintaa.
24/7 toimiva kotimainen palvelutuotanto.
ITIL v3:n mukaiset parhaat käytännöt.
Tuo ylivertaista osaamista ja suorituskykyä oman IT-tiimisi tueksi.
Yli 60 henkilön asiantuntijaorganisaatio tukenasi.
Hallintapalvelut sisältävät palvelukeskuksemme jatkuvat palveluprosessit, jotka ovat saatavillasi palvelupakettien määrittelemissä laajuuksissa. Sopiva palvelupaketti on valittavissa laitekohtaisesti. Hallintapalvelut koostuvat herätteiden-, häiriön- ja ongelmanhallintaprosesseista, palvelupyyntöjen käsittelyprosessista sekä muutoksenhallintaprosessista. Hallintapalvelut mahdollistavat joustavan tavan tuottaa palvelua olemassa olevalle infrastruktuurille ja käynnistää samanaikaisesti transformaation kohti tulevaisuuden infrastruktuuria.
Laitetukipalvelut sisältävät käytännöt, joilla saat korvaavan laitteen rikkoutuneen tilalle, korjaukset vialliseen ohjelmistoon, ja teknisen tuen avuksesi tilanteeseen, jossa laite käyttäytyy dokumentaation vastaisesti.
Vasteajalliset asiantuntijapalvelut eli onsite-palvelut takaavat asiantuntijamme tiloihisi riittävän nopeassa aikataulussa työskentelemään laiterikosta toipumiseksi.
Ota yhteyttä
Huippuosaajamme tarjoavat teknistä selkänojaa, kun tarvitset kattavan kuvan IT-palveluidesi käytettävyydestä ja suorituskyvystä.
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Laitteet ja liittymät Muut yritystuotteet
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.
Siirry kauppaan