Kaikki podcastit

Paikkatiedon avulla kehitetään liiketoimintaa

1 min
Telia ONEcast kausi 1 Telia ONEcast kausi 1

22 000 ihmistä seurasi Imatranajoa paikan päällä ja käytti kaupungissa yli neljä miljoonaa euroa. Mihin kaikkeen tällaista tietoa voidaan käyttää?

Oikein käytettynä paikkatieto auttaa parantamaan asiakaskokemusta, tehostamaan markkinointia ja suunnittelemaan uusia palveluita. Telian Tapio Levä ja Esrin Ilkka Suojanen kertovat, miten paikkatiedon avulla kehitetään liiketoimintaa.

Lisää samasta aiheesta

Podcastin aihealueet

Kausi 1
Edellinen artikkeli
Sähköntuotannon älyratkaisut säästävät ilmastoa ja luovat uutta bisnestä
Seuraava artikkeli
AR and VR help companies improve customer experience

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät