FAQ – #yhdessä


Tältä sivulta löydät lisätietoja #yhdessä-kampanjasta.

Yleistä kampanjasta

1. Mikä kampanjan idea on?

Koronavirus iskee kovaa suomalaisyhtiöihin, etenkin pienyrityksiin. Telia toteuttaa laajan #yhdessä-kampanjan tukea kaipaaville pienyrityksille. Samalla kutsumme myös muut suuremmat yritykset mukaan auttamaan pieniä yrityksiä vaikeiden aikojen yli.
#Yhdessä-kampanjan tarkoitus on antaa ääni pienyrittäjille, ja kannustaa sekä suurempia yrityksiä että kuluttajia tukemaan suomalaisia yrittäjiä talousahdingon yli. Kampanjassa toteutetaan viikoittain sarja mainoksia pienyrittäjistä, jotka pääsevät tuomaan oman yrityksensä ja osaamisensa esiin.

Nyt on tärkeää pitää yrittäjähenkeä yllä! Siksi toivomme, että myös muut lähtevät mukaan auttamaan eniten apua tarvitsevia.

Tästä noustaan #yhdessä

Markkinointikampanjan lisäksi tarjoamme yrittäjille kotisivu- ja verkkokauppatyökalun kuudeksi kuukaudeksi veloituksetta. Työkalulla tuemme yrittäjiä liiketoiminnan digitalisoimisessa ja uusien ansaintatapojen löytämisessä. 
 

2. Miksi Telia haluaa auttaa pienyrittäjiä?

Tilanne koskettaa meitä kaikkia. Vastuullisena yrityksenä haluamme tehdä osamme, jotta yritykset ja ihmiset selviytyisivät tästä vaikeasta tilanteesta. Niiden, jotka voivat auttaa, tulisi auttaa. 

Suurena ICT- ja mediatalona meillä on paitsi mahdollisuus ja tahto, myös alusta ja kanavat, joilla voimme tukea pienyrittäjiä. Pienyrittäjillä on usein rajalliset mahdollisuudet toteuttaa markkinointia, ja tässä ahdingossa markkinointi ja kehitystyö ovat usein ensimmäisiä, joita leikataan yrityksissä pois. Me haluamme tarjota tähän apuun omat työkalumme.

Vastuullamme on pitää huolta yhteyksistä parhaamme mukaan myös poikkeusolosuhteissa ja siksi haluamme tukea yrittäjiä liiketoiminnan digitalisoimisessa ja uusien ansaintatapojen löytämisessä.
 

3. Mitä Telia tavoittelee kampanjalla?

Pienyrittäjillä on usein rajalliset mahdollisuudet toteuttaa markkinointia, ja tässä ahdingossa markkinointi ja kehitystyö ovat usein ensimmäisiä, joita leikataan yrityksissä pois. 

Telia haluaa nostaa esiin että meistä jokainen voi nyt auttaa toista. Antamalla 
näkyvyytensä yrittäjille haluamme näyttää että jokainen voi toimia samalla tavalla.
 

4. Missä kanavissa kampanja näkyy?

Kampanja tullaan näkemään verkon lisäksi printtimediassa, TV-mainonnassa ja sosiaalisessa mediassa. Mediassa kampanja näkyy useamman viikon ajan, mutta jatkuu verkossa luonnollisesti pidempäänkin. 
 

5. Kuinka kauan kampanja kestää?

Kampanja alkaa maanantaina 23.3. Ensimmäinen vaihe, joka sisältää medianäkyvyyttä kestää yhden kuukauden, jonka jälkeen kampanja jatkuu verkkosivustolla. 
 

Yrityksille:

6. Millaiset pienyritykset voivat ilmoittautua mukaan?

Kampanjaan voivat ilmoittautua pienyritykset, joiden arkeen koronavirus on vaikuttanut negatiivisesti. Mukaan ovat tervetulleita kaikkien alojen pienyritykset.
 

7. Miten ilmoitan pienyritykseni mukaan kampanjaan?

Pienyrittäjät voivat ilmoittautua mukaan kampanjaan täällä. 
 

8. Mihin mennessä kampanjaan täytyy ilmoittautua mukaan?

Mukaan voi hakea koko kampanjan ajan. Ensimmäinen vaihe, joka sisältää medianäkyvyyttä, kestää yhden kuukauden. Tämän jälkeen kampanja jatkuu verkkosivustolla. 


9. Miten yritykset valitaan mukaan?

Koetamme auttaa mahdollisimman monia resurssiemme puitteissa. Pyrimme nostamaan esille yrityksiä eri aloilta ja halki Suomen. Toivomme mukaan ensisijaisesti yrittäjiä, jotka ovat keksineet tapoja sopeutua tilanteeseen. Kerrothan ilmoittautuessasi, miten yritystäsi voidaan tukea turvallisesti ja virallisia ohjeistuksia noudattaen.
 

10. Ilmoitin yritykseni mukaan, mutta en ole kuullut mitään vastausta. Enkö mahdu mukaan?

Yritämme auttaa niin montaa yritystä kuin mahdollista. Yksin emme pysty kaikkeen, mutta toimimalla yhdessä ja näyttämällä esimerkkiä voidaan pelastaa satoja yrityksiä. Siksi toivomme, että muutkin suuremmat yritykset lähtevät tähän mukaan tarjoamalla esimerkiksi omaa mainostilaansa.

Tulemme nostamaan mainonnassamme esiin yrityksiä kautta maan. Kaikki eivät valitettavasti mahdu mukaan, mutta teemme kaiken minkä voimme. Sosiaalisessa mediassa ja verkkosivuillamme nostamme esiin lisää yrityksiä.
 

11. Miten suuremmat yritykset voivat tarjota omaa apuaan?

Suuret yritykset voivat tarjota apuaan valitsemilleen pienyrityksille, joita voi etsiä esimerkiksi Suomen Pienyrittäjät Ry:n kautta. Apua voi tarjota esimerkiksi:

  • Mediatilana ja näkyvyytenä
  • Yrityksen toimintaa helpottavina palveluina (langaton yhteys, verkkosivut, verkkokauppa, opastus digitaaliseen liiketoimintaan)
  • Etätyöskentelyä tukevilla työvälineillä
  • Tarjoamalla joustavaa maksusuunnitelmaa tai eräpäivän siirtoa, jos kyseessä on asiakasyritys

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan