Asioi helposti Minun Telia Yrityksille -palvelussa, jossa näet kokonaisnäkymän yrityksesi palveluista sekä paljon muusta missä ja milloin vain. Tutustu ja rekisteröidy! Luo tunnukset

SOC – tietoturvan hallintakeskus apunasi

Tietoturvan hallintakeskuksemme varmistaa liiketoimintasi jatkuvuuden analysoimalla ja korjaamalla tietoturvapoikkeamia.

Kyberuhkien havaitsemisen ja estämisen ytimessä

Security Operations Center (SOC) tietoturvan hallintakeskuksemme keskittyy analysoimaan ja korjaamaan tietoturvapoikkeamia. Palveluna hankittavan SOC:n pääasiallinen tehtävä on estää ja valvoa erilaisia tietoturvapoikkeamia, joita koostetaan tietoturva-analysoijien ja automatiikan avulla eri lähteiden tietoturvatapahtumista.

Asiantuntijamme valvovat it-ympäristöäsi 24/7 ja reagoivat havaittuihin kyberuhkiin, selvittävät niiden syyt ja ratkaisevat ongelmatilanteet puolestasi, jotta voit huoletta keskittää yrityksesi resurssit varsinaiseen ydinliiketoimintaan.

Tutustu tarkemmin SOC-palveluun

Tietoturvatapahtumien hallinta

Tietoturvatapahtumien hallinta Security Information & Event Management (SIEM) on SOCin tärkein työväline, joka tarjoaa sinulle keskitetyn lokienhallinnan ja tietoturvatapahtumien hallinnan palveluna. SIEM-palvelun avulla saat keskitetysti kaikki ICT-ympäristöösi liittyvät lokitiedot yhteen tietoturvatapahtumien hallintaan. SIEM-palvelu keskittyy erityisesti taltioimaan ja käsittelemään lokitietoja paremman tietoturvatilannekuvan aikaansaamiseksi, mutta tämän lisäksi se palvelee vikatilanteiden selvitystyötä sekä tarjoaa lokivaraston esimerkiksi kriittisille täysin räätälöidyille sovelluksille.

Haavoittuvuuksien hallinta

Telia Vulnerability Assessment -palvelulla (VA) saat haavoittuvuuksien hallinnan palveluna. VA-palvelun avulla havainnoidaan ja tunnistetaan erilaisia uhkia sekä haavoittuvuuksia suojattavasta ympäristöstä. Palvelun tuottamat säännölliset raportit auttavat piirtämään tarkan kuvan suojeltavan ympäristön hyökkäyspinta-alasta, ja niiden avulla korjaavat toimenpiteet saadaan suunnattua tehokkaasti oikeisiin kohteisiin.

Tietoturvan häiriötilanteiden hallinta

SOC:n pääasiallisena tehtävänä on koostaa erilaisista toimintaympäristöstäsi tulleista tietoturvatapahtumista todellisia tietoturvapoikkeamia, joilla on vaikutusta tai jotka on hyvä tiedostaa. Häiriötilanteista avataan tietoturvapoikkeama, joka priorisoidaan ja kategorisoidaan palveluohjeistuksessasi määritetyin perustein. SOC toteuttaa häiriötilanteiden hallintaa sekä ehkäiseviä toimenpiteitä, joilla häiriötilanne saadaan ratkaistua. Nopea palautuminen häiriötilanteesta on olennaista liiketoimintasi jatkuvuuden varmistamisessa.

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä

Tutustu myös hallinta- ja valvontapalveluihin

Autamme sinua turvaamaan liiketoimintakriittisten IT-ympäristöjesi jatkuvuuden.

Tutustu

Lue lisää SOC-palvelusta

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan