Takaisin

Vastaajan käyttö ulkomailla

Vastaaja toimii normaalisti myös ollessasi ulkomailla.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Jos sinulle soitettu puhelu ohjautuu vastaajaan ja soittaja jättää viestin ollessasi ulkomailla, ei sinulle aiheudu tästä mitään kustannuksia. Jos soitat itse ulkomailla ollessasi vastaajaan kuunnellaksesi viestejä tai tehdäksesi esim. muutoksia vastaajan asetuksiin, veloitetaan sinulta normaali ulkomaanhinnaston mukainen puhelumaksu. Sopiva Pro tai Pro EU -liittymissä soitot myös Pohjolassa ja Baltiassa sisältyvät puhepakettiisi.
 
Huom! Mikäli sinulla on uusi vastaaja, muista ottaa se käyttöön ennen ulkomaille matkustamista. Käyttöönotossa määritellään vastaajan kieli, tunnusluku ja tervehdys. Jos et ole ottanut vastaajaa käyttöön kotimaassa ja et siksi pysty soittamaan siihen, voit määritellä kielen ja tunnusluvun joko kirjautumalla hallinnoimaan omaa työsuhdeliittymääsi tai soittamalla asiakaspalveluun.

Lue lisää vastaajan käytöstä 

Vastaajaan soittaminen ulkomailta
  1. Soita vastaajan numeroon (+358 + vastaajanumerosi).
  2. Keskeytä alkava tervehdys painamalla *-merkkiä ja numeroa 5 (*5).
  3. Anna tunnuslukusi ja paina ruutu (#).
Lisää samasta aiheesta

Vastaajan käyttö

Tarkista vastaajanumerosi

Matkapuhelinhinnat ulkomailla

Verkon valinta ja soittaminen ulkomailla

Estä dataliikenne ulkomailla kokonaan

Vastaajan käyttö ja muokkaus

Päivähinnoittelu

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika
Lähetä viesti

 

Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
 

Kirjaudu

Yritysportaali

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa. 

Kirjaudu


Minun Telia

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu


Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
 

Chat

Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi. 

Avaa chat >

Arkisin 8-17
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät