Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje
Puhelinliittymän luovutus yksityishenkilölle tai toiselle yritykselle
Liittymän siirtoon tarvitaan aina luovutuslupa liittymän nykyiseltä omistajalta.
Jos olet työsuhdeliittymän käyttäjä, käänny yrityksen liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.
- Kirjaudu
- Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
- Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
- Valitse Luovuta liittymä työntekijälle/yritykselle.
- Valitse Luovutan liittymän työntekijälle tai Luovutan liittymän toiselle yritykselle ja lisää uuden käyttäjän tai yhteyshenkilön tiedot.
- Valitse haluamasi irtisanomispäivä, jolloin liittymä irtisanotaan, mikäli sopimusta ei ole tehty käyttäjän tai toisen yrityksen kanssa.
- Valitse Vahvista sivun oikeasta alakulmasta.
Halutessasi voit myös ladata valtakirjan (PDF) tai käyttää avointa valtakirjaa ja lähettää sen meille viestillä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa tai lomakkeella.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa,
yritysasiakaspalveluun tai soittamalla
lähettämällä viestinHuomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.