Laitetilauksen seuranta

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Voit seurata laitetilaustasi kirjautumalla TIN Shoppiin. Toimitusaika on ilmoitettu tilauksen yhteydessä.

Tilauksen seuranta
  1. Aloita kirjautumalla TIN Shoppiin oikeasta yläkulmasta.
  2. Valitse vasemmasta yläkulmasta Hallinta ja sen alta Tilaushistoria. Siellä näet kaikki tilauksesi, uusimman ylimpänä. Mobiilikäyttäjänä löydät Hallinnoi-osion otsikon Kauppa alta.
  3. Tyhjennä Tilauspäivä-kenttä.
  4. Syötä tilausnumero sille varattuun kenttään. Haku käynnistyy automaattisesti.
  5. Valitse Katso tarkat tiedot päästäksesi tilaussivulle, josta näet haluamasi tilauksen tilan, rivikohtaiset toimitustiedot sekä seurantakoodin.
  6. Klikkaa tilaussivulla näkyvää seurantakoodia, niin siirryt suoraan kuljetusyhtiön omaan lähetysseurantaan, josta saat ajankohtaisimman tiedon toimituksen etenemisestä silloin, kun tilauksesi on kuljetuksessa.

Huom! Seurantakoodin löydät myös toimitusvahvistuksesta, joka on toimitettu tilauksessa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Lisää samasta aiheesta

Tilauksen muutokset

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Varaa soittoaikaAvaa chat


Asiakaspalvelu

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille
 

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut
 

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin

PK-yritysten yritysmyynti


0200 20 300
Ma–pe 8–16
(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan