Palvelulaitteen sopimuskauden päättyessä

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Saat muistutuksen palvelulaitteesi sopimuskauden päättymisestä sähköpostiisi, jossa kerromme miten voit tilata uuden laitteen, lunastaa laitteen itsellesi tai jatkaa nykyisen laitteesi palvelulaitesopimusta. Kun palautat laitteen, kierrätämme sen tietoturvallisesti ja ympäristöystävällisesti.

Tilatessasi uuden laitteen sen laskutus alkaa seuraavan kuukauden ensimmäisenä päivänä, joten voit ennen vanhan palautusta tilata uuden laitteen ilman päällekkäistä laskutusta.

Voit palauttaa tai lunastaa palvelulaitteen tai voit jatkaa sen sopimuskautta kirjautumalla Telia Inmics-Nebulan sivuille, mikäli sinulla on oikeus hallita yrityksesi palvelulaitteita. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme chatissa, jos sinulla ei ole pääsyä hallitsemaan palvelulaitteita.

Mikäli et palauta sopimuslaitettasi tai lunasta sitä itsellesi sopimuskauden päättyessä, sopimuksesi jatkuu automaattisesti kolmen kuukauden erissä. Voit tarkistaa palvelulaitteesi sopimuskauden päättymisajan ja kuukausihinnan kirjautumalla Telia-Inmics-Nebulan sivuille.

Palvelulaitteen palauttaminen sopimuskauden päätyttyä

Ennen kuin lähetät palautettavan laitteesi, ota halutessasi mobiililaitteestasi tai tietokoneestasi varmuuskopio tai siirrä tiedot uuteen laitteeseesi. Palauta mobiililaitteesi tehdasasetukset ja poista mahdollinen käyttäjätili (esim. Google- tai iCloud-tili).

  1. Kirjaudu sisään Telia Inmics-Nebulan sivulla oikeasta yläkulmasta.
  2. Valitse Hallinta-osion alta Hallintarekisteri.
  3. Valitse haluamasi laite klikkaamalla sen IMEI/SRNO-koodia.
  4. Valitse Palautus ja klikkaa Vahvista valinta.
  5. Valitse Hyväksyn palautuksen ehdot ja klikkaa Vahvista ja lataa tulostettava liite.
  6. Klikkaa Lataa palautuslomake tästä ja tulosta lomake.
  7. Pakkaa laite lomakkeessa esitettyjen ohjeiden mukaisesti ja postita laite. Ilman lomaketta palautetut laitteet veloitetaan palauttamattomina.

Huom! Palautettavien laitteiden tulee olla perillä palautusosoitteessa viimeistään kahden viikon kuluttua sopimuskauden päättymisestä. Kierrätämme palautetut laitteet tietoturvallisesti ja ympäristöystävällisesti.

 

Palvelulaitteen lunastaminen sopimuskauden päätyttyä

Voit lunastaa laitteen itsellesi lisämaksusta. Voit tarkistaa laitteen lunastushinnan kolme kuukautta ennen sopimuskauden päättymistä kirjautumalla Telia Inmics-Nebulan sivuille.

  1. Kirjaudu sisään Telia Inmics-Nebulan sivulla oikeasta yläkulmasta.
  2. Valitse Hallinta-osion alta Hallintarekisteri.
  3. Valitse haluamasi laite klikkaamalla sen IMEI/SRNO-koodia.
  4. Valitse Lunastus, jonka alla näet laitteen lunastushinnan ja klikkaa Vahvista valinta.
  5. Valitse Hyväksyn lunastuksen ehdot ja klikkaa OK.

Huom! Jos sopimukseesi on kuulunut laitteesi lisäksi lisäpalveluita esim. vakutuus tai huolto, päättyvät nämä sopimuskauden loppuessa.

Palvelulaitesopimuksen jatkaminen
  1. Valitse Hallinta-osion alta Hallintarekisteri.
  2. Valitse haluamasi laite klikkaamalla sen IMEI/SRNO-koodia.
  3. Valitse Jatkokausi ja klikkaa Vahvista valinta.
  4. Valitse jatkokauden pituus alasvetovalikosta.
  5. Valitse Hyväksyn jatkokauden ehdot ja klikkaa OK.

Huom! Jos sopimukseen on kuulunut laitteesi lisäksi lisäpalveluita, esim. vakuutus tai huolto, päättyvät nämä alkuperäisen sopimuksen loppuessa.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika
Lähetä viesti

 

Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
 

Kirjaudu

Yritysportaali

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa. 

Kirjaudu


Minun Telia

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu


Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
 

Chat

Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi. 

Avaa chat >

Arkisin 8–17
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan