Kaikki artikkelit

Sonera asiakaspalvelu, kuinka voin auttaa?

2 min

Tätä artikkelia on päivitetty - löydät lisätietoja palvelukanavistamme täältä tai jos olet yritysasiakkaamme, niin klikkaa itsesi tänne!
 

Sonera on nyt Telia.

Oma työhistoria Soneralla alkaa olla miehen mitoissa – maaliskuussa tulee täyteen kaksitoista vuotta. Näiden vuosien jälkeen voin rehellisesti sanoa, että asiakas on aina ollut tärkein ja tulee aina olemaan. Asiakaspalvelu itsessään on kuitenkin muuttunut ja tulee muuttumaan jatkossakin. Siinä on pysyttävä ajan hermolla.

Yritysasiakkaat voivat edelleen soittaa meille, ja se onkin suosituin kanava asioiden hoitoon. Suuryritysten yritysasiakaspalvelun tavoittaa arkisin kello 8-17:00 numerosta 020 693 693 (mpm/pvm). Pieniä ja keskisuuria yrityksiä palvelemme asiakaspalvelu- ja myyntinumerossa 020 355 800 arkisin klo 8-17:00 (8,35 snt/puh + 16,69 snt/min). Teemme päivittäin hartiavoimin töitä sen eteen, että asiakkaat pääsevät läpi mahdollisimman nopeasti. Jonoaika on yksi tärkeimmistä asioista, joita asiakkaat arvostavat, ja myös me otamme sen vakavasti.  Asiakas myös kuulee soittaessaan iloisen tervehdyksen, jolla toivotamme jokaisen tervetulleeksi. Oletko sinä tuntenut itsesi tervetulleeksi soittaessasi meille?

Näin internet-aikana voit laittaa meille kätevästi yhteydenottopyynnön netistä, hyödyntäen erilaisia valmiita pohjia. Jokainen viesti käsitellään yksitellen, ja mikäli mahdollista, vastaus annetaan asiakkaalle puhelimessa, monet asiat kun on helpompi puhua kuin hoitaa kirjallisesti. Näin voimme myös välittömästi varmistaa, että asia tuli ymmärretyksi molemmin puolin ja voimme lisäksi kertoa ajankohtaisista asioista.

Moni on jo löytänyt ajanvarauskalenterin, josta voi valita itselleen sopivan ajan. Sen sijaan, että soittaisit meille, voitkin odottaa yhteydenottoa itsellesi parhaaseen aikaan. Olemme tietoisesti lisänneet yhteydenottojen määriä meiltä asiakkaille päin.

Löydät tietoa palveluistamme internetistä. Kotisivumme www.sonera.fi on ikkuna Sonera-maailmaan, josta löydät palveluvalikoimamme lisäksi vinkkejä niin puhelimen käyttöön kuin vikatilanteisiinkin. Sosiaalisessa mediassa löydät meidät Twitteristä, Facebookista, YouTubesta ja LinkedInistä. Ajankohtaisten asioiden ja tarjouksien lisäksi tiedotamme verkossa tarvittaessa myös mahdollisista vikatilanteista ja niiden korjaamisesta.

Meille on sydämen asia, että asiakkaamme saa asiansa hoidettua ja voi esittää mieltä askarruttavat kysymyksensä saaden niihin vastaukset. Onko sinulla ideoita mitä muuta voisimme tehdä? Missä olemme onnistuneet hyvin ja missä meidän pitää vielä parantaa toimintaamme? Suosittelisitko sinä Soneraa kokemuksiesi mukaan?  Kaikki ruusut ja risut ovat meille työkaluja kehittyä, joten annathan meille kättä pidempää.

Lisää samasta aiheesta

Artikkelin aihealueet

Vaihdepalvelut ja tavoitettavuus
Edellinen artikkeli
Tuhansien kyberuhkien maa
Lue ohjeet ja tiedät kuinka varautua uhkiin.

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitteet ja puhelinliittymät ovat toistaiseksi tilattavissa eri kaupasta kuin nettiliittymät ja muut yrityspalvelut. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja puhelinliittymät
Nettiliittymät ja muut palvelut

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitteet ja puhelinliittymät ovat toistaiseksi tilattavissa eri kaupasta kuin nettiliittymät ja muut yrityspalvelut. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Laitteet ja puhelinliittymät
Nettiliittymät ja muut palvelut