Lomalle lähdössä? Katso näppärät vinkit loma- ja poissaolotiedotteen tekemiseen Lue lisää

Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Kaikki artikkelit

Tee parempia päätöksiä. Mobiilidata mullistaa kaupunki- ja liikennesuunnittelun

Keskiviikkona 14.3. näyttelytila Laiturissa järjestetyssä Crowd Insights -palvelun lanseeraustapahtumassa perehdyttiin väkijoukkojen liikkumisen analytiikkaan ja sen hyödyntämiseen suunnittelun työkaluna esimerkiksi kaupunki- ja liikennesuunnittelussa.

Perehdy tapahtuman esityksiin alta löytyvistä linkeistä.

Mobiilidata tulevaisuuden kaupunkisuunnittelun työkaluna

Tapio Levä, Senior Business Manager, Telia

Case Tampere: Kokemuksia ihmisvirta-analyysien soveltamisesta kaupunkisuunnittelussa

Jouko Järnefelt, Analyytikko, Kaupunkiympäristö, Tampereen kaupunki

Istutko ruuhkassa vai eteneekö matka? Mobiiliverkkodata liikennesuunnittelun ytimessä!

Markku Kivari, Toimitusjohtaja, Strafica

Kaupunki- ja liikennesuunnittelutyökalu Crowd Insightsin demo

Petri Seppänen, Global Business Development Manager, Telia DivX, Data Insights

Mitä mieltä tapahtuman kävijät olivat esitellystä palvelusta?

Katso ITS Finlandin Marko Forsblomin ja Ramboll Groupin Jukka-Pekka Pitkäsen mietteitä Telian Crowd Insightsista.

 

Tutustu Crowd Insighsiin täältä.

Kiinnostaako väkijoukkojen liikkumisen analytiikka?

Crowd Insights tarjoaa uudenlaista dataa kaupunkien, yhteisöjen ja yritysten avuksi, jotta ne voivat kehittää nykyisiä ja uusia palveluja. Jätä yhteystietosi meille niin jutellaan lisää!

Jätä yhteystietosi meille

Artikkelin aihealueet

Crowd Insights
Lisää samasta aiheesta
Lätkähuuma – mistä ihmiset saapuivat juhlimaan kultaleijonia?
Elävyysindeksi mullistaa tapahtumatoiminnan Tampereella
Analytiikka osana jokapäiväisiä toimintoja auttaa tekemään parempaa liiketoimintaa
Mobiiliverkkodata tuo tehoja ohjelmalliseen ulkomainontaan
Hyvä kaupunki syntyy datasta ja tunteesta
Datan hyödyntäminen kauppapaikkojen johtamisessa vaikuttaa suoraan liikevaihtoon
Euroopan suurimmassa hackathonissa Espoon Dipolissa luotiin innovaatioita yrityksille, jotka jakoivat dataansa ennakkoluulottomasti
Mobiiliverkkodata paljasti Imatranajon vaikuttavuuden
Edellinen artikkeli
Office 365 liukui sulavasti Jää-Ahmojen seuratoiminnan tueksi
Jää-Ahmat siirtyi vuosi sitten pilviaikaan, kun seura vaihtoi vaivattomasti tavallisen ...
Seuraava artikkeli
Milloin colocation- ja kapasiteettipalveluiden käyttöönotto kannattaa?
Tällä hetkellä yritysten tarpeissa toistuu tarve sijoittaa asiakasverkon tietoliikenneydin ulkoisen ...