Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Kaikki artikkelit

Parempaa asiakaspalvelua Touchpoint-puhelinvaihderatkaisulla

2 min
Arabian Asunnot Oy:n toimitusjohtaja Mira Milan.

Kahdeksan vuotta sitten Mira Milan otti rohkean askeleen kohti uutta liiketoimintaa, ja aloitti kiinteistövälityksen. Nyt Milanin Arabian Asunnot Oy välittää kiinteistöjä ja osakehuoneistoja Kiinteistömaailman alla ja työllistää yhdeksän henkilöä. Asuntokaupan digitalisoitumisen myötä myös kiinteistönvälitys on siirtynyt verkkoon, joten toimivat nettiyhteydet ja mutkaton kontakti asiakkaisiin ovat yritykselle entistäkin tärkeämpiä.  

"Halusin ratkaisun, joka toimii pitkälläkin aikavälillä. Liiketoiminnan kannalta on ehdotonta, että välittäjien yhteydet pelaavat myös yrityksen kasvaessa. Siksi otimme nettiliittymät Telialta", Milan kertoo.

Kiinteistönvälittäjän työssä korostuu tavoitettavuus, sillä asuntokaupan käänteet ovat toisinaan nopeita. Erityisen tyytyväinen Milan on Telian tarjoamaan puhelinvaihderatkaisuun.

"Meillä oli aiemmin käytössä niin sanottu päivystyspuhelin, mikä tuotti päänvaivaa päivystäjän vaihtuessa kesken päivää. Enää emme tarvitse erillistä puhelinta, ja Touchpoint on sujuvoittanut päivystystä", kuvailee Milan.

Touchpoint-mobiilivaihteella Milan varmistaa, että kaikki työntekijät voivat palvella asiakkaita mahdollisimman nopeasti. Sovelluksella voi hallinnoida kenelle puhelut milloinkin ohjautuvat. Jos asiakas soittaa virka-ajan ulkopuolella, kuten kiinteistönvälityksessä usein voi käydä, puhelu on mahdollista ohjata tiedotteeseen, vastaajaan tai toiseen numeroon.

"Myös loma- ja poissaoloviestien asettaminen ja ajastaminen on Touchpointin kautta helppoa", Milan vinkkaa.

Yksi kumppani vapauttaa aikaa olennaiseen

Kiinteistönvälitys on hektistä liiketoimintaa, jossa pärjääminen vaatii lepoa ja onnistumisia. Yrittäjän kannattaakin pyrkiä minimoimaan ylimääräinen työ silloin, kun se vain on mahdollista. 

"Olen huomannut, että yrittäjänä stressini on pienempi, kun liittymät, laitteet ja vaihde ovat samassa paikassa", kehuu Milan. 

Telia on toiminut Milanin yrityksen kumppanina alusta saakka, joten läppäreihin, tabletteihin ja pöytäkoneisiin yhteyksineen liittyvät asiat hoituvat yhden kontaktipisteen kautta.

"Henkilökohtainen asiakaspalvelu on ollut suuresti avuksi silloin, kun hommat ovat tuntuneet monimutkaisilta", Milan kehuu. 

Teksti: Laura Vainio

Puhelinvaihde pitää asiakkaasi tyytyväisinä

Missattu puhelu saattaa olla menetetty asiakas. Toimivilla asiakaspalvelu- ja puhelinvaihderatkaisuilla varmistat viestinnän helppouden.

Lue lisää
Lisää samasta aiheesta

Artikkelin aihealueet

Asiakastarinat Yrittäjän ratkaisut Vaihdepalvelut ja tavoitettavuus
Edellinen artikkeli
Documtec täydentää tarjoomaansa Liikkuvalla Yritysverkolla
Documtec tarjoaa asiakkailleen Telian Liikkuva Yritysverkko -ratkaisua.
Seuraava artikkeli
Perinteinen SOC-tietoturvavalvomo vai uusi MDR -ratkaisu palveluna?
Perinteinen SOC-tietoturvavalvomo vai uusi MDR -ratkaisu palveluna?