Tervetuloa Minun Teliaan
Kun kirjaudut Minun Teliaan, voit hoitaa liittymiisi ja palveluihisi liittyviä asioita juuri kun sinulle sopii. Olemme palveluksessasi ympäri vuorokauden.
Tervetuloa Minun Teliaan
Kun kirjaudut Minun Teliaan, voit hoitaa liittymiisi ja palveluihisi liittyviä asioita juuri kun sinulle sopii. Olemme palveluksessasi ympäri vuorokauden.
Minun Teliassa hoidat asioita silloin, kun sinulle sopii:
- Maksa laskut parilla klikkauksella
- Päivitä liittymäsi ja palvelusi
- Tilaa kanavapaketteja
- Löydä PUK-koodi
- Chattaile asiakaspalvelumme kanssa 24/7
Ja paljon muuta!
Vinkkejä asiointiin

Lataa kätevä Minun Telia -sovellus
Minun Telia -sovelluksella päivität liittymäsi, seuraat datan käyttöä Pohjolassa ja Baltiassa ja maksat laskusi helposti yhdessä paikassa.

Kirjaudu mobiilivarmenteella helposti ja nopeasti
Tiesitkö, että mobiilivarmenteella voit kirjautua Minun Teliaan ja yli tuhanteen muuhun verkkopalveluun ilman erillistä salasanaa? Mobiilivarmenne on maksuton puhelinliittymäasiakkaillemme.
Apua kirjautumiseen
Telia-tunnus on käyttäjätunnuksesta ja salasanasta koostuva tunnistaumistapa, jonka avulla voit hallinnoida Telian tuotteita ja palveluita netissä. Telia-tunnus on nopein tapa kirjautua sisään Telian sivuille.
Jos sinulla on Soneran tai Tele Finlandin sisäänkirjautumistunnus, sinun ei tarvitse hankkia uutta Telia-tunnusta, vaan vanha tunnuksesi toimii edelleen.
Telia-tunnus
Voit luoda Telia-tunnuksen pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. Kun käytössäsi on Telia-tunnus, voit kirjautua sisään helposti pelkällä tunnuksella ja salasanalla.
Mobiilivarmenne
Mobiilivarmenne on turvallinen tapa todistaa henkilöllisyytesi netissä. Tarvitset ainoastaan puhelimesi sekä valitsemasi tunnusluvut. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla tarvitset myös verkkopankkitunnuksesi henkilöllisyyden varmistamiseen.
Verkkopankkitunnus
Kirjautuminen verkkopankkitunnuksilla on tuttu ja turvallinen tapa tunnistautua. Tarvitset tunnistautumiseen verkkopankkisi tunnukset.
HUOM! Jos käytössäsi on työsuhdeliittymä tai esimerkiksi toinen perheenjäsen omistaa liittymäsi, voit kirjautua vain puhelinnumerollasi.
Olen liittymäni tai liittymieni omistaja eli asiakas
Kirjaudu sisään verkkopankkitunnuksillasi. Näin saat unohtuneen käyttäjätunnuksen tai salasanan, olit sitten matkapuhelin- tai laajakaista-asiakas tai molempia.
Käytössäni on Telian matkapuhelinliittymä, mutta en omista sitä
Pyydä uusi salasana lähettämällä kyseisestä matkapuhelinliittymästä tekstiviesti salasana numeroon 15400. Kirjaudu sitten sisään puhelinnumerollasi ja viestissä saamallasi salasanalla.
Jos sinulla ei ole vielä Telia-tunnusta, voit luoda uuden tunnuksen verkkopankkitunnuksillasi.
- Näet kaikki omistamasi liittymät ja muut tilaamasi palvelut kerralla.
- Voit muokata liittymiesi ominaisuuksia, kuten muuttaa liittymätyyppiä tai kytkeä ja tilata palveluja.
- Olet liittymän omistaja, jos liittymä on nimissäsi. Omistaja on yleensä myös liittymän laskun saaja.
Minun Telia on Omien Sivujen uusi nimi. Kirjauduttuasi Minun Teliaan, löydät kaikki Omilta Sivuilta tutut asiat ja voit jatkaa asiointia siellä kuten ennenkin. Muutos ei myöskään vaikuta käyttäjätunnusten toimintaan, vaan kirjautuminen onnistuu samoilla tunnuksilla kuin aiemminkin.