Du är ägaren av abonnemanget och du vill administrera dina abonnemang och dina tjänster. Läs mer
Du är ägaren av abonnemanget och du vill administrera dina abonnemang och dina tjänster. På Mitt Telia kan du t.ex. betala fakturor, uppdatera dina abonnemang och tjänster, hitta PUK-koder, beställa kanalpaket och chatta med kundtjänsten.
Som användare av abonnemanget
Om ditt abonnemang ägs av arbetsgivaren eller av en annan person, och du vill granska ditt abonnemang. Läs mer
Om ditt abonnemang ägs av arbetsgivaren eller av en annan person, och du vill granska ditt abonnemang. Som användare kan du granska data relaterat till användningen av ditt abonnemang, läsa MMS-meddelanden och se vad ditt abonnemangspaket innehåller. Du kan göra sådana ändringar till din information som (arbetsgivarens) huvudanvändare har valt att kan ändras.
Som företagskund
Du är huvudanvändare i företaget och du vill administrera företagets tjänster och användarinformation. Läs mer
Du är huvudanvändare i företaget och du vill administrera företagets tjänster och användarinformation. I Mitt Telia för Företag -tjänsten kan du administrera företagstjänster och användarinformation, köpa nya produkter, se dina beställningar och fakturor, samt göra servicebegäran.