Tervetuloa Minun Teliaan

Kirjauduttuasi voit hoitaa liittymiisi ja palveluihisi liittyviä asioita juuri kun sinulle sopii. Lisäksi chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi ympäri vuorokauden.

Tervetuloa Minun Teliaan

Kirjauduttuasi voit hoitaa liittymiisi ja palveluihisi liittyviä asioita juuri kun sinulle sopii. Lisäksi chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi ympäri vuorokauden.

Vinkkejä asiointiin

Apua kirjautumiseen

Miten kirjaudun, jos työpaikka tai joku muu omistaa liittymäni?

Jos olet puhelinliittymän käyttäjä, pääset kirjautumaan Minun Teliaan puhelinnumerolla ja salasanalla. Puhelinnumerolla kirjautuessa voit hallinnoida ainoastaan kyseisen liittymän palveluita.

Jos tarvitset uuden salasanan, lähetä tekstiviesti SALASANA numeroon 15400.

Mikä on Telia-tunnus?

Telia-tunnus on käyttäjätunnuksesta ja salasanasta koostuva tunnistautumistapa, jolla voit kirjautua Minun Teliaan. Telia-tunnus on nopein tapa kirjautua.

Kun kirjaudut Minun Teliaan Telia-tunnuksella, mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla, pääset hallinnoimaan kaikkia tilaamiasi tuotteita ja palveluita.

Luo Telia-tunnus

Jos sinulla on Soneran tai Tele Finlandin sisäänkirjautumistunnus, sinun ei tarvitse hankkia Telia-tunnusta, vaan vanha tunnuksesi toimii Minun Teliassa Telia-tunnuksen tavoin.

Miten hankin Telia-tunnuksen?

Jos sinulla ei ole vielä Telia-tunnusta, voit luoda sen verkkopankkitunnuksillasi.

  • Näet kaikki omistamasi liittymät ja muut tilaamasi palvelut yhdestä paikasta.
  • Voit muokata liittymiesi ominaisuuksia, kuten muuttaa liittymätyyppiä tai kytkeä ja tilata palveluja.
  • Olet liittymän omistaja, jos liittymä on nimissäsi. Omistaja on yleensä myös liittymän laskun saaja.

Luo tunnus

Mitä eroa on eri kirjautumisvaihtoehdoissa?

Telia-tunnus

Voit luoda Telia-tunnuksen pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. Kun käytössäsi on Telia-tunnus, voit kirjautua sisään helposti pelkällä tunnuksella ja salasanalla.

Mobiilivarmenne

Mobiilivarmenne on turvallinen tapa todistaa henkilöllisyytesi netissä. Tarvitset vain puhelimesi ja valitsemasi tunnusluvut. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla tarvitset myös verkkopankkitunnuksesi henkilöllisyyden varmistamiseen.

Verkkopankkitunnus

Kirjautuminen verkkopankkitunnuksilla on tuttu ja turvallinen tapa tunnistautua. Tarvitset tunnistautumiseen verkkopankkisi tunnukset.

Liittymäkohtaiset kirjautumistavat

Voit kirjautua myös matkapuhelinnumerolla tai laajakaistatunnuksella, mutta tällöin näet vain kyseisen liittymän tiedot. Jos käytössäsi on työsuhdeliittymä tai esimerkiksi toinen perheenjäsen omistaa liittymäsi, voit kirjautua vain puhelinnumerollasi.

Olen unohtanut käyttäjätunnuksen tai salasanan

Omistan tilaamani liittymät ja muut palvelut, eli olen asiakas

Kirjaudu sisään verkkopankkitunnuksillasi. Näin saat unohtuneen käyttäjätunnuksen tai salasanan.

Jatka tunnistautumiseen

Minulla on Telian matkapuhelinliittymä, mutta en omista sitä

Pyydä uusi salasana lähettämällä kyseisestä matkapuhelinliittymästä tekstiviesti salasana numeroon 15400. Kirjaudu sitten sisään puhelinnumerollasi ja paluuviestissä saamallasi salasanalla.

Pääsenkö vielä kirjautumaan Omille Sivuille?

Minun Telia on Omien Sivujen uusi nimi. Kirjauduttuasi Minun Teliaan, löydät kaikki Omilta Sivuilta tutut asiat ja voit jatkaa asiointia siellä kuten ennenkin. Muutos ei myöskään vaikuta käyttäjätunnusten toimintaan, vaan kirjautuminen onnistuu samoilla tunnuksilla kuin aiemminkin.

Lisää ohjeita asiakastuessa

Jäikö jokin vielä askarruttamaan? Löydät lisää asiakkuuteen sekä laskutukseen liittyviä ohjeita asiakastuestamme.

Asiakastukeen