Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Palveluksessasi 24/7

Kirjautuneena hoidat liittymiisi ja palveluihisi liittyvät asiat juuri silloin, kun haluat.

Ota mobiilivarmenne käyttöösi

Nyt on korkea aika hankkia mobiilivarmenne. Mobiilivarmenteella voit kirjautua osoitteessa telia.fi ja yli tuhanteen muuhun verkkopalveluun ilman erillistä salasanaa.

Hanki mobiilivarmenne

Oletko jo ladannut Minun Telia -sovelluksen?

Päivitä liittymäsi, seuraa datan käyttöä pohjolassa ja Baltiassa tai maksa laskusi helposti yhdessä paikassa.

Button textButton text

Tarvitsen apua kirjautumiseen

Mikä on Telia-tunnus ja mihin tarvitsen sitä?

Telia-tunnus on käyttäjätunnuksesta ja salasanasta koostuva tunnistaumistapa, jonka avulla voit hallinnoida Telian tuotteita ja palveluita netissä. Telia-tunnus on nopein tapa kirjautua sisään Telian sivuille.

Luo tunnus

Jos sinulla on Soneran tai Tele Finlandin sisäänkirjautumistunnus, sinun ei tarvitse hankkia uutta Telia-tunnusta, vaan vanha tunnuksesi toimii edelleen.

 

Mitä eroa on eri kirjautumisvaihtoehdoissa?

Telia-tunnuksella

Luo Telia-tunnus pankkitunnuksillasi tai Mobiilivarmenteella. Kun sinulla käyttäjätunnuksesta ja salasanasta koostuva Telia-tunnus, voit kirjautua sisään nopeasti milloin vain.

Mobiilivarmenteella

Mobiilivarmenne on turvallinen tapa todistaa henkilöllisyytesi netissä. Tarvitset ainoastaan puhelimesi sekä valitsemasi tunnusluvut. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla tarvitset myös verkkopankkitunnuksesi henkilöllisyyden varmistamiseen.

Hanki mobiilivarmenne

Verkkopankkitunnuksilla

Kirjautuminen verkkopankkitunnuksilla on tuttu ja turvallinen tapa tunnistautua. Tarvitset tunnistautumiseen verkkopankkisi tunnukset.

HUOM! Yritysasiakkaana voit kirjautua vain puhelinnumerollasi.

Olen unohtanut käyttäjätunnuksen tai salasanan

Olen liittymäni tai liittymieni omistaja eli asiakas

Kirjaudu sisään verkkopankkitunnuksillasi. Näin saat unohtuneen käyttäjätunnuksen tai salasanan, olit sitten matkapuhelin- tai laajakaista-asiakas tai molempia.

Jatka tunnistautumiseen

Käytössäni on Telian liittymä, mutta en omista sitä

Matkapuhelinliittymän käyttäjä:

  • Pyydä unohtunut salasana lähettämällä tekstiviesti salasana numeroon 15400.
  • Kirjaudu tämän jälkeen sisään puhelinnumerollasi ja viestissä saamallasi salasanalla.

Laajakaistaliittymän käyttäjä:

Pyydä unohtuneet tunnukset Teliaan tai Telian sähköpostiin

Minulla ei ole vielä Telia-tunnusta, mutta haluan luoda sellaisen

Luo uusi Telia-tunnus verkkopankkitunnuksilla.

  • Näet kaikki omistamasi liittymät kerralla, olit sitten matkapuhelin- tai laajakaista-asiakas tai molempia.
  • Voit muokata liittymäsi/liittymiesi ominaisuuksia, kuten muuttaa liittymätyyppiä tai kytkeä ja tilata palveluja.
  • Olet liittymän omistaja, jos liittymä on nimissäsi. Omistaja on yleensä myös liittymän laskun saaja.

Luo tunnus