Tervetuloa Minun Teliaan
Kirjaudu sisään Minun Teliaan ja hoida liittymiisi ja palveluihisi liittyviä asioita juuri silloin, kun haluat. Olemme palveluksessasi ympäri vuorokauden.
Minun Teliassa hoidat asioita silloin, kun sinulle sopii:
- Maksa laskut parilla klikkauksella
- Päivitä liittymäsi ja palvelusi
- Tilaa tv-kanavia
- Löydä PUK-koodi
- Chattaile asiakaspalvelumme kanssa 24/7
Ja paljon muuta!

Lataa kätevä Minun Telia -sovellus
Päivitä liittymäsi, seuraa datan käyttöä Pohjolassa ja Baltiassa tai maksa laskusi helposti yhdessä paikassa.

Mobiilivarmenteella kirjaudut helposti ja nopeasti
Tiesitkö, että mobiilivarmenteella voit kirjautua Minun Teliaan ja yli tuhanteen muuhun verkkopalveluun ilman erillistä salasanaa? Mobiilivarmenne on maksuton Telian puhelinliittymäasiakkaille.
Tarvitsen apua kirjautumiseen
Telia-tunnus on käyttäjätunnuksesta ja salasanasta koostuva tunnistaumistapa, jonka avulla voit hallinnoida Telian tuotteita ja palveluita netissä. Telia-tunnus on nopein tapa kirjautua sisään Telian sivuille.
Jos sinulla on Soneran tai Tele Finlandin sisäänkirjautumistunnus, sinun ei tarvitse hankkia uutta Telia-tunnusta, vaan vanha tunnuksesi toimii edelleen.
Telia-tunnuksella
Luo Telia-tunnus pankkitunnuksillasi tai Mobiilivarmenteella. Kun sinulla käyttäjätunnuksesta ja salasanasta koostuva Telia-tunnus, voit kirjautua sisään nopeasti milloin vain.
Mobiilivarmenteella
Mobiilivarmenne on turvallinen tapa todistaa henkilöllisyytesi netissä. Tarvitset ainoastaan puhelimesi sekä valitsemasi tunnusluvut. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla tarvitset myös verkkopankkitunnuksesi henkilöllisyyden varmistamiseen.
Verkkopankkitunnuksilla
Kirjautuminen verkkopankkitunnuksilla on tuttu ja turvallinen tapa tunnistautua. Tarvitset tunnistautumiseen verkkopankkisi tunnukset.
HUOM! Yritysasiakkaana voit kirjautua vain puhelinnumerollasi.
Olen liittymäni tai liittymieni omistaja eli asiakas
Kirjaudu sisään verkkopankkitunnuksillasi. Näin saat unohtuneen käyttäjätunnuksen tai salasanan, olit sitten matkapuhelin- tai laajakaista-asiakas tai molempia.
Käytössäni on Telian liittymä, mutta en omista sitä
Matkapuhelinliittymän käyttäjä:
- Pyydä unohtunut salasana lähettämällä tekstiviesti salasana numeroon 15400.
- Kirjaudu tämän jälkeen sisään puhelinnumerollasi ja viestissä saamallasi salasanalla.
Laajakaistaliittymän käyttäjä:
Luo uusi Telia-tunnus verkkopankkitunnuksilla.
- Näet kaikki omistamasi liittymät kerralla, olit sitten matkapuhelin- tai laajakaista-asiakas tai molempia.
- Voit muokata liittymäsi/liittymiesi ominaisuuksia, kuten muuttaa liittymätyyppiä tai kytkeä ja tilata palveluja.
- Olet liittymän omistaja, jos liittymä on nimissäsi. Omistaja on yleensä myös liittymän laskun saaja.
Minun Telia on Omien Sivujen uusi nimi. Kirjauduttuasi Minun Teliaan, löydät kaikki Omilta Sivuilta tutut asiat ja voit jatkaa asiointia siellä kuten ennenkin. Muutos ei myöskään vaikuta käyttäjätunnusten toimintaan, vaan kirjautuminen onnistuu samoilla tunnuksilla kuin aiemminkin.