Usein kysyttyäLiittymä sulkeutuu heti lomakkeen lähettämisen jälkeen ja uusi SIM-kortti toimitetaan ilmoittamaasi osoitteeseen muutaman arkipäivän sisällä. SIM-kortti tulee aktivoida Telia Dot -sovelluksessa kohdassa: Asetukset ja hallinnointi > Jos et löydä puhelinta > Syötä SIM-kortin numero > Avaa liittymä uudelle SIM-kortille. Aktivointi tapahtuu suoraan Telia Dot -sovelluksessa kohdassa: Asetukset ja hallinnointi > Jos et löydä puhelinta > Syötä SIM-kortin numero > Avaa liittymä uudelle SIM-kortille. Kyllä voit. Aktivointi tapahtuu suoraan Telia Dot -sovelluksessa kohdassa: Asetukset ja hallinnointi > Jos löydät puhelimen > Avaa liittymä nykyiselle SIM-kortille.Liittymän kuukausimaksut peritään normaalisti tilapäisen sulun ajalta. Lomakkeella ei voi irtisanoa liittymää.