In English   På Svenska

Vika- ja häiriöilmoitus

Eikö homma toimi? Älä huoli, apu on lähellä!

Oletko yksityisasiakas? Täytä yksityisasiakkaiden vikailmoituslomake


Yritysasiakkaat

ARKISIN 8.00–16.00

Avaa chat sivun oikeasta reunasta ja kerro ongelmastasi. Kirjauduttuasi sisään saat apua asiantuntijalta.
 
ILTAISIN JA VIIKONLOPPUISIN (24/7)

Jätä vikailmoitus soittamalla asiakaspalveluumme. 

Asiakaspalvelun yhteystiedot
 
MINUN TELIA YRITYKSILLE -ASIOINTIPALVELUSSA (24/7)

Voit täyttää vikailmoituslomakkeen Minun Telia Yrityksille -palvelussa, jos

  • sinulla on yrityksenne allekirjoitusoikeus tai
  • olet yrityksenne nimetty pääkäyttäjä Telian palveluille tai
  • olet yrityksenne Telialle ilmoittama yhteyshenkilö.

Valitse asiointipalvelussa Ota yhteyttä Teliaan ja Tee vikailmoitus. Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Kirjaudu ja täytä vikailmoitus


Jos sinulla ei ole vielä tunnuksia, rekisteröidy ensin.

Huom. Akuuteissa ja nopeaa korjausta vaativissa vikatilanteissa suosittelemme, että soitat tai otat yhteyttä chatilla.

Fault and disturbance reports

We’re here to help:
 
MON–FRI 8.00–16.00: Chat is available in My Telia for Business to authenticated customers on weekdays from 8 am to 4 pm.
 
EVENINGS, NIGHTS AND WEEKENDS (24/7): Create a report by calling our technical services at 0200 20 300 (mobile call charge / local network change / international call charge).
 
MY TELIA FOR BUSINESS (24/7): If you are an official representative of your company, you can submit a fault report: My Telia for Business. Choose Contact Telia and Submit a a fault report. We will contact you as soon as possible.

Anmälan om fel och störningar

Vi är här för att hjälpa till:

MÅN–FRE 8.00–16.00: Börja chatta genom att trycka på chat-ikonen till höger. Våra experter hjälper dig genast.
 
KVÄLLAR, NÄTTER OCH VECKOSLUT (24/7): Gör en anmälan genom att ringa vår tekniska service på numret 0200 20 300 (mobilsamtalsavgift/ lokalnätsavgift/ internationell samtalsavgift).
 
MITT TELIA FÖR FÖRETAG (24/7): Logga in för att göra en anmälan: Mitt Telia för Företag. Utvälja Kontakta Telia och Skicka ett felärende.

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan