Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää
office 365 – maailman suosituin pilvipalvelu
Yrityksen sähköisten työkalujen kavalkadi saattaa joskus paisua turhan suureksi. Jos kallista työaikaa kuluu tietojen jatkuvaan metsästykseen, lienee aika yhtenäistää yrityksesi ratkaisut ja siirtyä monipuoliseen, nykyaikaiseen pilvipalveluun.
Monipuolista etätyötä netissä
Office 365 kulkee aina mukanasi. Voit työskennellä tehokkaasti missä ja milloin vain, laitteesta riippumatta. Pääset kaikkialta omaan Office-ympäristöösi, jossa tiedostot ovat aina ajan tasalla ja viimeksi käyttämäsi materiaalit vain klikkauksen päässä.
Tietoturvallista pilvipalvelua
Office 365 on erittäin hyvin suojattu palvelu. Se perustuu Microsoftin suojauselinkaaren periaatteille ja sen kehityksessä käytetään lähestymistapaa, joka takaa fyysiset, loogiset ja tietokerroksiin perustuvat tietoturvaominaisuudet.
Yhtenäisyyttä
Office 365:lla varmistat yhtenäisen toimintatavan koko yrityksessä. Tiedot löytyvät helposti OneDrivesta ja SharePointista, ja tiimi voi työstää tiedostoja samanaikaisesti. Asiakirjoja voi muokata suoraan koneelle tallentamatta – keskeneräisiä versioita ei siis löydy sieltä ja täältä.
Office 365 Business -paketit
Tarvitsetko Officen kaikilla herkuilla vai pelkästään perustyökaluilla? Valitse alta tarpeitasi vastaava Office 365 -paketti.

Toimisto- ja etätyöhön
Kun et halua tinkiä mistään, Office 365 Business Premium on oikea valinta. Saat yrityksesi käyttöön kaikki Office 365 -sovellukset ja -verkkopalvelut täys-versioina. Työt hoituvat siis milla laitteella tahansa, missä vain.
Paketti sisältää:
- Office-sovellusten työpöytäversiot
- Office-sovellusten mobiiliversiot
- Office-sovellusten verkkoversiot
- OneDrive - Pilvitallennustila
- Outlook – Sähköposti ja kalenteri
- SharePoint – Intranet ja ryhmäsivustot
- Teams – Tiimityön keskus
- Planner – Töiden hallinta
- Yammer – Yrityksen yhteisöpalvelu
- Bookings – Tapaamisten hallinta
Hinta 9,90 €/kk

Kenttätyöhön ja reissun päälle
Office 365 Business Essentials on kuin luotu liikkuvaan työhön. Paketti sisältää Office-verkkopalvelut sekä sovellusten mobiiliversiot puhelimelle ja tabletille, joten työt hoituu helposti mobiililaitteilla.
Paketti sisältää:
- Office-sovellusten mobiiliversiot
- Office-sovellusten verkkoversiot
- OneDrive – Pilvitallennustila
- Outlook – Sähköposti ja kalenteri
- SharePoint – Intranet ja ryhmäsivustot
- Teams – Tiimityön keskus
- Planner – Töiden hallinta
- Yammer – Yrityksen yhteisöpalvelu
Hinta 4,50 €/kk

Simppeliin työntekoon
Valitse Office 365 Business, kun yrityksesi työntekijät tarvitsevat käyttöönsä Officen tutut sovellukset sekä tallennustilaa, muttei verkkopalveluita. Tämä paketti sopii siis työhön, missä ei tarvitse Officen tiimityövälineitä ja sähköpostia.
Paketti sisältää:
- Office-sovellusten työpöytäversiot
- Office-sovellusten mobiiliversiot
- Office-sovellusten verkkoversiot
- OneDrive – Pilvitallennustila
Hinta 8,70 €/kk
suojaa office 365 -pakettisi
Maksimoi Office 365 -sovellusten tietoturva Azure Information Protection -lisenssillä. Lähetä salattuja sähköposteja ja hanki turvallinen suojaus kaikkiin Office 365 -tiedostoihin – myös mobiililaitteissa.
Ominaisuudet

Toimiston perustyökalut
Paketin tilaamalla varmistat, että yritykselläsi on käytössäsi aina uusin versio Office 365:n vakiotyökaluista, eli Office-sovelluksista Microsoft Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook ja Publisher (vain PC:lle). Laita etätyöpöytä koreaksi!
Word auttaa oikeinkirjoituksessa ja kieliopissa ja hämmästyttää toiminnallisuudellaan, myös mobiilisovelluksessa.
Excelillä luot laskentataulukoita helposti mallien avulla tai itse, suoritat laskutoimitukset modernien kaavojen avulla ja analysoit dataa tehokkaammin.
PowerPoint auttaa luomaan visuaalisesti mieleenpainuvia ja erottuvia esityksiä, joita voit elävöittää monin eri tavoin. Saat herätettyä diasi eloon muutamalla klikkauksella.
OneNotella pidät elämän järjestyksessä digitaalisen muistikirjasi avulla, jonka saat joka laitteellesi. Helppo haku ja navigointi auttavat kaaoksen taltuttamisessa.
Publisher on Microsoftin julkaisuohjelma PC-koneille. Sen simppeleiden työkalujen ansiosta huomiota herättävien kuvien luominen on helppoa.

Sähköposti- ja kalenteritoiminnot
Office 365:n sähköpostipalvelut Exchange ja Outlook tarjoilevat eteesi yhtenäisen näkymän sähköposteista, kalentereista ja yhteystiedoista. Pääset tsekkaamaan meilit miltä vain laitteelta, kunhan se on netissä kiinni.
Koska Outlook 365 synkronoi sähköpostit, kalenterit ja yhteystiedot kaikissa laitteissa (iOS, Android ja Windows) reaaliaikaisesti, tiedot ovat aina ajan tasalla käyttämästäsi laitteesta riippumatta. Aikataulutus on helppoa ja vaivatonta olinpaikasta riippumatta: jaetuista kalentereista näet, kuka on vapaa ja kuka varattu.
Voit työstää ja jakaa Office-liitteitä tietokoneesta tai pilvipalvelusta. Outlook on saatavilla sekä työpöytä- että selainversiona, ja käyttäjäkohtaisen postilaatikon säilytystilaa on peräti 50 gigatavua.
Voit hankkia pelkän pilvessä toimivan Microsoftin yrityssähköpostin myös erillisenä, huolettomana ja turvallisena Exchange Online -palveluna.

Tiimityövälineet
Yhteistyötä helpottavat esimerkiksi Teams ja Yammer, hyvin yhteen pelaavat sovellukset, joista tiedostot ja yhteystiedot löytyvät helposti ja ovat vielä helpommin jaettavissa. Go team!
Teams on tiimityön keskus, jolla tavoitat kollegat kätevästi pienissä juoksevissa asioissa chatin kautta. Voit luoda oman tiimisi, chattailla meilien lähettämisen sijaan ja muokata tiedostoja simultaanisti ja turvallisesti.
Tavoitettavuustiedot, pikaviestitoiminnot, tietokoneiden väliset ääni- ja videopuhelut sekä online-kokoukset tukevat ryhmätyön tekemistä paikasta ja ajasta riippumatta. Palvelussa on mahdollista esimerkiksi tarkistaa nopeasti, onko työtoveri online-tilassa ja tavoitettavissa. Työpöydän, online-luonnoslehtiöiden tai esitysten jakaminen on myös mahdollista.
Yammer on yrityksen oma sosiaalinen media, jonne voit perustaa eri ryhmiä tiedonjakamista varten. Yammer tarjoaa Office 365:stä tutut yritystason tietoturva-, yhteensopivuus- ja hallintaominaisuudet.

Tiedostojen tallennus ja jakaminen
Pilvipalvelun parhaimpiin puoliin lukeutuu helppo pääsy tiedostoihin, vaikka laitteesi tai sijaintisi muuttuisi. OneDrive for Business ja Sharepoint Online varmistavat, että etätyöpöytäyhteys on aina valmis.
Kun tiedostot ovat pilvessä, voit käyttää niitä missä tahansa selaimella tai Office-sovelluksella. Tilakaan ei lopu kesken, sillä OneDrive for Businessin varmuuskopiointiohjelma sisältää 1 teran verran tallennustilaa. OneDriven avulla onnistuu muun muassa tiedostojen tarkastelu ja muokkaaminen mobiilisti, reaaliaikainen Office-asiakirjojen yhteismuokkaaminen sekä asiakirjojen automaattinen versiointi ja historiatietojen tallennus.
Tiedostosi pysyvät pilvessä myös suojattuina ja turvassa. Eikä huolta, jos koneesi kaatuu: OneDriven automaattinen varmuuskopiointi suoraan pilvipalveluun varmistaa, ettet menetä lopullisesti yhtäkään diaesitystä tai asiakirjaa.
Sharepoint Onlinella rakennat yrityksesi intranet-sivustot. Pilvipohjainen palvelu auttaa organisaatioita jakamaan tietoa ja sujuvoittaa yhteistyötä työtovereiden, kumppaneiden ja asiakkaiden kanssa. Palvelu tukee tiedostojen jakamista ja yhteistyön tekemistä verkkosivustojen avulla helppokäyttöisillä työkaluilla. Keskitetylle sivustolle tallennettuja tiedostoja ja yritystietoja voi käsitellä missä tahansa reaaliaikaisesti. Voit käyttää SharePoint-uutissyötettä vaivattomasti paikasta riippumatta SharePoint-mobiilisovelluksella, joka on saatavilla moneen eri laitteeseen.

Työkalut pienyrityksille
Pienyrittäjä huomio! Tehosta toimintaasi Bookings- ja Outlook Customer Manager-sovelluksilla ja anna koneen tehdä esimerkiksi ajanvaraus- ja asiakashallintahommia puolestasi.
Bookingsilla teet tapaamisajan varaamisen helpommaksi asiakkaillesi. Sovelluksessa asiakkaat voivat helposti varata tapaamisen kanssasi silloin, kun he itse haluavat. Sinä taas saat aikataulusi hallintaa varten käyttöösi yksityisen kalenterin sekä automaattiset varmistukset ja muistutukset, jotka säästävät aikaa. Voit siis entistä helpommin ajoittaa ja hallita tapaamisia asiakkaidesi kanssa.
Outlook Customer Manager tarjoaa pienelle yritykselle simppelin mutta fiksun asiakashallintaratkaisun, joka toimii suoraan Outlookissa. Sovellus järjestää meilit, kokouskutsut, puhelut, muistiinpanot, tehtävät, sopimukset, deadlinet ja muut tiedot automaattisesti yhteen paikkaan. Asiakassähköpostit eivät siis taatusti enää katoa saapuneiden viestien kansioon.