Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Tervetuloa moderniin liikkuvaan Office 365 -toimistoon

Valmis etätyöpäivään? Ota uusi pilvipalvelu käyttöön näiden ohjeiden avulla.

Palaa tuotesivulle

Kiitos, kun valitsit Office 365 -pilvipalvelun yrityksesi käyttöön!

Office 365 Business -paketistasi riippuen saat käyttöösi monipuolisen arsenaalin toimistotyövälineitä. Käytössäsi ovat aina paitsi uusimmat ominaisuudet toimistotyöskentelyn peruspilareista, Word, Excel ja PowerPoint -ohjelmista, myös Outlook 365 -yrityssähköposti, OneDriven automaattinen varmuuskopiointiohjelma ja pilvipalvelun mahdollistama pääsy tiedostoihin milloin ja missä vain. Kun yhteystietosi pysyvät aina tallessa, etätyö kotona ja ulkomailla helpottuu.

Office 365 -pakettien hinnat ja vertailu
 
Office 365 Business -tuotteet tarjoavat yrityksellesi kustannussäästöjä ja joustavuutta käyttötarpeen mukaan: voit lisätä käyttäjiä tai vaihtaa käyttäjäkohtaiset paketit aina nykytilanteen mukaan. Laskutus perustuu todelliseen käyttäjämäärään ja näin ollen käyttöön liittyvät kustannukset ovat aina tiedossa.

Microsoft Office 365 -palvelun käyttöönotto ei edellytä yritykseltäsi erillisiä laite- tai ohjelmistoinvestointeja tai IT-alan erityisosaamista. Ohjelmat myös päivittyvät automaattisesti. Etätyöpöytäyhteys on siis nopeasti viritetty!

Aktivointi ja käyttöönotto

1. Palveluun kirjautuminen

Saat käyttäjätunnuksen ja väliaikaisen salasanan palveluun sähköpostiisi tilauksen jälkeen. Kirjaudu palveluun sähköpostiviestissä olevan linkin kautta tai osoitteessa Office.com. Jos tarvitset apua käyttöönotossa, ota yhteyttä Telia Käyttötukeen

2. Uusien käyttäjien lisääminen

Lisää uusia käyttäjiä palveluun ostamalla heille ensin lisenssi Telia Datainfon portaalista. Tilausvaiheessa saat valita kenelle uusi lisenssi osoitetaan.

3. Verkkotunnuksen liittäminen

a) Haluan, että Telia lisää verkkotunnuksen puolestani
Suosittelemme, että hankit meiltä Office 365 Business -palvelun kylkeen myös Telia Verkkotunnuksen. Saat sen ensimmäiseksi vuodeksi maksutta. Jos verkkotunnuksesi on hankittu Telialta, voit tilata O365-palvelun yhteydessä verkkotunnuksen yhdistämisen palveluun. Jos verkkotunnus ei ole aiemmin ollut liitettynä O365-palveluun, veloitamme yhdistämisestä 25 euroa.

Lue lisää verkkotunnuspalvelusta
 
b) Liitän verkkotunnuksen itse
Löydät ohjeet itsepalveluun Office 365:n sivuilta
Jos tarvitset apua, ota yhteyttä Telia Käyttötukeen.

4. Tietojen siirtäminen vanhasta palvelusta Office 365 -palveluun

Tietojen siirtäminen vanhasta yrityssähköpostista uuteen voi olla työlästä. Tilaa Telia Käyttötuen Avaimet Käteen -palvelu, niin teemme siirron puolestasi!

Varaa aika palveluun

Jos sinulla on ollut aiemmin käytössä O365-palvelu, siirto Telialle tapahtuu hyväksymällä O365-kutsulinkki. Tämän jälkeen kaikki tiedot säilyvät ennallaan ja tilaus siirtyy automaattisesti sellaisenaan Telialle.

Jos haluat kuulla lisää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme arkisin klo 8.00 – 16.30, (mpm/pvm) p. 020 693 693.

Office 365 -palvelun hallinta

Office 365 -palvelun käyttäjähallintaan käytetään Telia Datainfon portaalia.

Hallitse käyttäjiä kirjautumalla sisään Telia Datainfon portaaliin.

Portaalissa osoitetaan palvelun lisenssit käyttäjille ja ylläpidetään yrityksen tarvitsemaa lisenssimäärää, joka on laskutuksen peruste.

Eikö sinulla vielä ole pääkäyttäjätunnuksia? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme arkisin klo 8.00 – 16.30, (mpm/pvm) p. 020 693 693.