Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Chat – uusi askel asiakaspalvelussa

Chat on asiakkaalle helppo tapa ottaa yhteyttä ja sen suosion on vain povattu kasvavan. Ole kehityksen etunenässä, lataa oppaat ja poimi vinkit.

Lataa ilmaiset oppaat

Se on tutkittu - yhä useampi asiakas viettää aikaa enemmän netissä. Jotta voisit vastata paremmin asiakkaidesi toiveisiin myös kanavien pitäisi sulautua osaksi heidän arkeaan. Siksi teimme sinulle chat-oppaat, joista saat suuntaviivoja mikäli olet perustamassa chattia tai tarvitset konkreettisia vinkkejä asiakaspalvelun laadun varmistamiseksi.

saat oppaista apua seuraaviin:

  • Mikä on chat?
  • Chatin käyttöönotto yrityksissä
  • Chat asiakaspalvelussa ja myynnissä
  • Chat-strategian ja palvelumallin rakentaminen
  • Chatin tavoitteiden selkeyttäminen ja tulosten mittaaminen
  • Chatin äänensävy ja ulkoasu
  • Asiakaspalvelijoiden kouluttaminen
  • Esimiehen rooli
  • Monia työkaluja ja harjoituksia chatin organisointiin ja kehittämiseen

Lataa chat-oppaat

3 Chat-opasta auttaa – Lataa vaikka kaikki

Osa 1: Chat – Menestyksekkään yrityksen palvelukanava
Osa 2: Chat-palvelun perustajan opas
Osa 3: Chat-palvelun kehittäjän opas

Chat - uusi askel asiakaspalvelussa

Chattaillaanko?

Kontakti XL:llä hallitset yhteydenotot kaikissa kanavissa, olipa kyse chatista, puheluista, sähköpostista tai somesta.

Tutustu tarkemmin