Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Asiakaspalvelua isossa mittakaavassa

Ovatko haastavat asiakaspalvelutilanteet arkipäivää yrityksellesi? Ei huolta – Kontakti XL räätälöityy yrityksesi jokaiseen tarpeeseen, puheluista someen ja chat-boteista tekoälyyn.

Hallitse yhteydenottoja edistyksellisesti

Kontakti XL sisältää laajan valikoiman kaikki-kanavaiseen asiakaspalveluun tarvittavia edistyksellisiä toiminnallisuuksia ja virtuaalisia toteutuksia.

Palvelun avulla voidaan toteuttaa asiakastarpeen mukaisesti optimaalinen asiakaspalveluratkaisu niin puhe-, chat-, sähköposti- kuin sosiaalisen mediankin kanavissa, unohtamatta weblomakkeita ja verkkosivuja.

Asiointihistoria ja kattavat integraatiomahdollisuudet mahdollistavat liiketoimintasovellusten, kuten CRM ja ERP, integraation asiakaspalvelu-tapahtumassa. Tekoälyllä tuotetut chat-botit, usein kysytyt kysymykset ja tietämyskannat mahdollistavat itsepalveluasioinnin ajasta ja paikasta riippumatta.

Kontakti XL:n hyödyt sinulle

Chat – uusi askel asiakaspalvelussa

Chat on asiakkaalle helppo tapa ottaa yhteyttä ja sen suosion on vain povattu kasvavan. Ole kehityksen etunenässä, lataa ilmaiset chat-oppaat ja poimi konkreettiset vinkit asiakaspalvelun laadun varmistamiseksi.

Lisätietoa palvelusta

Yhteyskanavat
  • Kontakti XL on suunniteltu pitkän kokemuksen tuomalla asiantuntemuksella, jotta asiakaspalvelu sujuisi entistä paremmin.
  • Perinteisen puheen lisäksi yhteyskanavina ovat sähköposti, pikaviestit, soittopyynnöt ja faksit.
  • Lisäksi some, kuten Twitter ja Facebook, voidaan liittää saumattomaksi osaksi kokonaisuutta.
Joustava palvelu
  • Yrityksesi asiakaspalvelijat voivat tarvittaessa liittyä palveluun myös kotoa läppäriltä tai kännykästä käsin.
  • Monipuoliset integraatiorajapinnat mahdollistavat ratkaisun liitettävyyden muihin liiketoimintasovelluksiin (CRM, ERP).
Monipuolinen raportointi
  • Palvelu sisältää monipuolisen raportoinnin.
  • Voit hallita yhteyskeskusta suunnitelmallisesti, mitata toimintaa, seurata tilannetta reaaliaikaisesti ja reagoida nopeasti muuttuviin tilanteisiin.

Neuvoja ja niksejä

Ohjeita Kontakti XL:n ja CallGuide-käyttöliittymän käyttöön löydät Asiakastuki-osiostamme.

Käyttöohjeisiin

työpaikkana koko eu

Telia Pro EU L -puhelinliittymällä surffailet rajattomasti kaikkialla Pohjolassa ja Baltiassa sekä 10 gigan verran kuussa EU/ETA-alueella.

Tilaa

Yhtenäinen yritysnumero

Hanki yrityksellesi yhtenäiset 020-alkuiset yritysnumerot ja muistat jatkossa helposti työkavereidesi numerot.

Tutustu