Lomalle lähdössä? Katso näppärät vinkit loma- ja poissaolotiedotteen tekemiseen. Lue lisää

Asiakaspalvelumme aukioloajat juhannuksena Lue lisää

Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Täyden palvelun työvälineet

Elä huolettomammin ja keskity olennaiseen. Kun käytössäsi on palvelulaite, saat muun muassa vakuutukset ja huollon kuukausihintaan.

Palvelulaite on laite ja palvelut kiinteällä kuukausimaksulla

Aina sopivat työvälineet palveluna

Voit hankkia palveluna niin puhelimet, läppärit, tabletit kuin oheislaitteetkin. Tilaamasi laitteet toimitetaan nopeasti ja maksutta suoraan työpaikallesi.

Sopimuskauden päätteeksi voit päivittää laitteen uudempaan malliin tai lunastaa sen itsellesi.

Palvelulaitteen hyödyt sinulle

Näin palvelulaite toimii

Palvelu sisältää:

  • Laitteen
  • Toimituksen antamaasi osoitteeseen
  • Huoltopalvelun
  • Vakuutuksen (poislukien lisälaitteet)
  • Laitteen tietoturvallisen kierrätyksen sopimuskauden päätyttyä
  • Tietoturvan, takuun laajennuksen ja esiasennuksen tietokoneille
  • Asiakaspalvelun Yritysportaalissa sekä puhelimitse: 020 693 693 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–16.30
Puhelimet ja tabletit – sopimuskausi 24 kk

Laitteen kuukausimaksu sisältää aina päätelaitteen lisäksi myös huoltopalvelun, ja huollon ajaksi saat käyttöösi lainalaitteen.

Palvelulaitteena hankitulla puhelimella ja tabletilla on aina vakuutus, joka kattaa ne yllättävät rikkoutumiset, joita laitevalmistajan takuu ei kata. Vakuutuksen omavastuu määräytyy puhelimen tai tabletin arvon mukaan:

  • Jos laitteesi arvo on alle 200 euroa, on omavastuu 20 euroa.
  • Jos laitteen arvo on tasan 200 ja alle 500 euroa, on omavastuu 50 euroa.
  • Jos laitteen arvo on tasan tai yli 500 euroa ja alle 2000 euroa, on omavastuu 100 euroa.
  • Jos laitteen arvo on yli 2000 euroa, on omavastuu 300 euroa.

Laitetakuun ulkopuolisista huolloista veloitetaan siis korkeintaan omavastuusumma.

Tutustu puhelinvalikoimaanTutustu tablettivalikoimaan

Tietokoneet – sopimuskausi 36 kk

Tietokoneen kuukausikuluun sisältyy laitteen lisäksi

  • Huolto
  • Takuun laajennus, esim. AppleCare Protection Plan, joka sisältää muun muassa teknisen tuen sekä neuvontapalvelun ohjelmistojen asennusta varten.
  • Tietoturvaohjelmisto: F-Secure tai vastaava.
  • Käyttöjärjestelmän esiasennus.
  • Vakuutus, joka kattaa ne yllättävät rikkoutumiset, joita laitevalmistajan takuu ei kata. Laitetakuun ulkopuolisista huolloista veloitetaan korkeintaan omavastuusumma. Vakuutuksen omavastuu määräytyy tietokoneen arvon mukaan:
  • Jos laitteesi arvo on alle 200 euroa, on omavastuu 20 euroa.
  • Jos laitteen arvo on tasan 200 ja alle 500 euroa, on omavastuu 50 euroa.
  • Jos laitteen arvo on tasan tai yli 500 euroa ja alle 2000 euroa, on omavastuu 100 euroa.
  • Jos laitteen arvo on yli 2000 euroa, on omavastuu 300 euroa.

Tutustu tietokoneisiin

Oheislaitteet – sopimuskausi 24 kk

Oheislaitteisiin kuuluvat muun muassa reitittimet, kuulokkeet ja kaiuttimet. Jos laitteesi rikkoutuu tai se menetetään, saat käyttöösi uuden laitteen takuuehtojen puitteissa.

Tutustu reitittimiin, sankakuulokkeisiin ja Jabra-kaiuttimiin:

ReitittimetKuulokkeetKaiuttimet

Oheislaite- ja lisätarvikevalikoimastamme voit hankkia kertaostoksena myös muun muassa suojakuoret, näytöt, hiiret ja varavirtalähteet.

Tutustu koko valikoimaan

Maksulliset lisäpalvelut

Telia Käyttötuki: 0600 15500 (2,25 €/min + pvm/mpm, ALV 24 %) ma–pe klo 8–20, la klo 9–16.30.

Telia Käyttötuessa tietotekniikan ammattilaiset opastavat sinua puhelimitse ja tarvittaessa paikan päällä. Käyttötuesta saat muun muassa:

  • Apua wlan-verkon asennukseen.
  • Laitteiden asennukset muuton jälkeen.
  • Apua ohjelmistopäivityksiin.
  • Apua lisälaitteiden asennukseen.
  • Opastusta ja neuvontaa uusien laitteiden käyttöön.
Toimi näin, jos laite on rikkoutunut

 

1

Kirjaudu Data-Infon portaaliin omilla tunnuksillasi. Mene portaalissa Hallintarekisteriin klikkaamalla ensin Kauppa, sitten Hallinta ja sen jälkeen Hallintarekisteri. Valitse laite ja tilaa huolto.

 

 

2

Sinulle toimitetaan rikkoutunutta tai menetettyä laitetta vastaava laite.

 

3

Toimita rikkoutunut laite palautuskuoressa huoltoon.

 

4

Rikkoutunut laite palautetaan sinulle huollettuna. Palauta samassa pussissa lainalaite meille.

Huom. oheislaitteen rikkoutuessa saat suoraan käyttöösi toisen vastaavan laitteen.

Tietokoneet huolletaan Apple- ja Microsoft Surface -laitteita lukuun ottamatta paikan päällä työpaikallasi.

Heräsikö kysymys?

Vastauksia usein kysyttyiin kysymyksiin löydät UKK-sivulta. Voit myös jättää yhteystietosi, jolloin yritysasiakaspalvelija ottaa sinuun pikapuoliin yhteyttä. Jos mieluiten juttelet puhelimessa oikean ihmisen kanssa, varaa soittoaika yritysasiakaspalveluun.

Usein kysyttyä -sivulle

Luettavaa palvelulaitteesta

Startup-yritys MeetingPackage.com kasvaa vauhdilla – yli sata maata vuodessa

MeetingPackage.com on tehnyt juuri sen, mitä startup-yrityksiltä nykypäivänä odotetaan: laajentunut kovaa tahtia ulkomaille.

Lue lisää

Kaikki siirtyy mobiiliin – ovatko organisaatiosi päätelaitteet valmiudessa?

Mobiilipäätelaitteista, kuten puhelimista, on tullut työntekijöille lähes yhtä tärkeitä kuin kannettavista tietokoneista.

Lue lisää

Aurinkoisempia työpäiviä sekä asiakkaille että työntekijöille – case Sininen Meteoriitti

Oman henkilöstön arjen tulee olla jouhevaa. Työntekijöilleen Sininen Meteoriitti hankkii laitteet palveluna Telialta.

Lue lisää

Vapauta itsesi työpöydästä

Sopiva Pro N Plus -puhelinliittymällä saat rajattomasti dataa ilman nopeusrajoituksia kaikkialla pohjolassa ja Baltiassa. Tilaa nyt hintaan 24,90 €/kk.

tilaa

Yksi nettiliittymä, monta työpistettä

Liikkuva Netti Pro L Plus -nettiyhteydellä surffaat rajattomasti 50 Mbit/s nopeudella kotimaan lisäksi myös Pohjolassa ja Baltiassa hintaan 17,95 €/kk.

Tilaa