Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Asiakaskokemus digitaalisella aikakaudella

Asiakaskokemus-päivä 18.1.2018

Mitä tarvitaan hyvän asiakaskohtaamisen luomiseen? Miten digitaalisia kanavia voi hyödyntää hedelmällisten asiakaskohtaamisten luomisessa? Entä mitä asiakaskanavat tarvitsevat vastatakseen digitaalisen aikakauden asiakasvaatimuksiin?

Tule Rovaniemelle Santa's Hotel Santa Clausissa 18.1.2018 järjestettävään Asiakaskokemus-päivään keskustelemaan muuttuvasta asiakaskäyttäytymisestä sekä pohtimaan kuinka yritysten pitää siihen vastata. 

Kolmatta vuotta peräkkäin Suomen asiakaskokemusjohtajaksi valitun Telian asiantuntijoiden vetämässä kehityspäivässä käydään läpi asiakaskokemuksen merkittävimmät tekijät sekä havainnollistetaan konkreettisten esimerkkien kautta tehokkaimmat toimintamallit.

Ilmoittaudu mukaan

Hinta: 79 € / osallistuja (ALV 0 %)

 

Ohjelma

9.30–10.00 Aamiainen

10.00–10.15 Tilaisuuden avaus

10.15–10.45 Monikanavainen asiakaskohtaaminen: Asiointistrategia tukemaan asiakkaan yhtenäistä palvelukokemusta.
Jenni Rantanen, Business Development Manager

10.45–11.15 Sosiaalinen media: Sosiaalisen median eri kanavat ja missä sinun kannattaa olla läsnä. Miten SoMesta voidaan tehdä toimiva asiakaspalvelukanava
Niko Norisalo, DigiCoach

11.15–11.45 Asiakaskohtaamisen laatu digitaalisissa kanavissa: Miltä asiakkaan saama palvelun laatu näyttää digitaalisissa kanavissa ja erityisesti chatissä. Millä toimenpiteillä erottaudut kilpailijoista.
Titta Angervo, Sales Manager

11.45–12.30 Lounas

12.30–13.00 Tulevaisuuden asiakaspalvelu: Miten voit kehittää asiakaspalveluasi automaation ja robotiikan sekä prosessien kautta
Heidi Suurhasko, Senior Solution Manager

13.00–13.30 Tavoitteiden mittaus ja seuranta sekä niiden johtaminen: Miten johdat digitaalisia kanavia systemaattisesti kohti parempaa asiakaskokemusta
Tomi Ali-Eskola, Business Advisor

13.30–14.00 Kahvitauko

14.00–15.45 Round table: Liiketoimintahaasteiden läpikäynti
Työstämme yhdessä erilaisia ratkaisumalleja ennalta valittuihin liiketoimintahaasteisiin

15.45–16.00 Yhteenveto & tilaisuuden päätös

Meidät tapaat Asiakaskokemuspäivässä

Chat – uusi askel asiakaspalvelussa

Chat on asiakkaalle helppo tapa ottaa yhteyttä ja sen suosion on vain povattu kasvavan. Ole kehityksen etunenässä, lataa ilmaiset chat-oppaat ja poimi konkreettiset vinkit asiakaspalvelun laadun varmistamiseksi.

Lue lisää

6 kultaista vinkkiä: chat osaksi yrityksen palvelumalleja

Kokeilimme itse ja koostimme neuvot, miten juurrutat chatin osaksi yrityksen toimintaa.

Lue lisää

Hyödynnä ensikohtaaminen: näin hurmaat asiakkaasi verkossa

Kun olet saanut potentiaalisen asiakkaan verkkosivuillesi, auta häntä onnistumaan ja palvele chatin avulla.

Lue lisää

Chat-palvelu pystyyn: 6 kysymystä kanavan perustamisen tueksi

Älä rynnistä suunnittelematta uuteen kanavaan, vaan kysy itseltäsi kuusi tärkeää kysymystä.

Lue lisää