Uutta Touchpoint-palvelussa

Telia Touchpoint -palvelua ja Touchpoint-mobiilisovelluksia on uudistettu marraskuun aikana. Päivitä Touchpoint-sovellus, jotta voit hyödyntää sen uusia ominaisuuksia.

Windows-sovellus poistuu vaiheittain

Touchpoint-mobiilisovellus ja sen uudet ominaisuudet ovat jatkossa saatavilla vain Android- ja iPhone-puhelimille. Tuettuja ovat Androidin versiot 5.0–7.0 sekä iOS-versio 9.0 ja uudemmat. Windows-sovellus poistuu vaiheittain käytöstä johtuen Windows-puhelimien määrän pienenemisestä sekä käyttöjärjestelmän kehityksen päättymisestä. Telian tuki Windows-sovellukselle päättyy 1.12.2017, mutta sovelluksen käyttöä on toistaiseksi mahdollista jatkaa, ja se on myös ladattavissa sovelluskaupasta. Tuen päättymisen jälkeen Telia varaa oikeuden poistaa Windows-sovelluksen kokonaan käytöstä ilman ennakkoilmoitusta.

Jos haluat päivittää puhelimesi uudempaan, käy katsomassa tarjoukset Telian Yritysverkkokaupasta.

Ryhmäloki

Uudesta mobiilisovelluksesta löydät nyt ryhmälokin, josta voit nähdä ryhmään saapuneet puhelut sekä sen, onko puheluihin vastattu. Ryhmälokin avulla soittajan numero on mahdollista nähdä, vaikka ryhmän kautta saapuvan puhelun numeronnäyttöasetukseksi olisi asetettu ryhmänumero. Ryhmälokista voi myös kätevästi käynnistää takaisinsoiton soittajalle, jonka puheluun ei ole vastattu. Ryhmäloki avataan mobiilisovelluksen Ryhmät-välilehden oikeasta yläkulmasta.

Vastaajaviestit omalta välilehdeltään

Postilaatikkoon jätetyt vastaajaviestit löydät jatkossa erilliseltä Vastaaja-välilehdeltä. Voit myös halutessasi kuunnella ne suoraan sovelluksesta ilman erillistä puhelinsoittoa. Huomioi, että kun kuuntelet viestin sovelluksesta, viesti soitetaan puhelimen kaiuttimesta, jos kuulokkeita ei ole kytketty.

Lisää oma kuvasi

Voit nyt päivittää Touchpoint-sovellukseen oman selfiekuvasi, joka näkyy kontaktilistalla palvelun muille käyttäjille. Avaa sovelluksen Minä-välilehti ja klikkaa nimesi vieressä olevaa ruutua, jolloin puhelimesi etukamera käynnistyy, ja voit ottaa kuvan, joka näkyy sovelluksessa.

Pääkäyttäjälle lisää mahdollisuuksia

Myös pääkäyttäjän toiminteisiin Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa on tullut joitakin parannuksia. Puhelun jonotusta ryhmässä voi nyt tarvittaessa rajoittaa jonotusajan perusteella. Tällä tavalla liian kauan jonossa odottanut soittaja voidaan ohjata ylivuotoon, vaikka kaikki ryhmän jäsenet olisivat varattuina. Lisäksi pääkäyttäjä voi nyt kytkeä Touchpoint-palvelun Multi-SIM-palvelun käyttäjälle suoraan Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta.

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan