Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Liiketoiminnan jatkuvuus 15 minuutissa

Miten liiketoiminnan jatkuvuus varmistetaan ja mitkä asiat siihen vaikuttavat? Kokosimme yhteen oleellisia sisältöjä, jotta sinun ei tarvitse etsiä tietoa useista eri lähteistä.

Liiketoiminnan jatkuvuuden kulmakivet

Kun yritysten liiketoiminta pyörii yhä enenevässä määrin digitaalisesti, on liiketoiminnan jatkuvuuden varmistaminen menestymisen elinehto.

Yritysten toiminta on oleellisesti riippuvainen tietoverkkojen ja järjestelmien sekä pilvipalveluiden toimivuudesta. Muutoksiin on pystyttävä mukautumaan ketterästi ja yrityksellä on oltava suunnitelma liiketoiminnan jatkuvuudelle muutosten ja mahdollisten häiriöiden jälkeen.

Palveluiden toimintavarmuus, loppukäyttäjäkokemus sekä kyberturvallisuus ovat edellytyksiä jatkuvuudelle. Varmistamalla nämä kulmakivet reaaliaikaisella seurannalla ja hiotuilla prosesseilla, työn mielekkyys kasvaa, asiakastyytyväisyys vahvistuu ja tuottavuus nousee.

Osallistu tulevaan webinaariimme ja opi lisää liiketoiminnan jatkuvuuden merkityksestä loppukäyttäjän näkökulmasta.

 

webinaari: Käyttäjäkokemus liiketoiminnan keskiössä

Loppukäyttäjäkokemus määrittää palvelun onnistumisen ja on yksi tärkeimmistä edellytyksistä liiketoiminnan jatkuvuudelle. Miten loppukäyttäjän kokema laatu ja liiketoiminnan jatkuvuus varmistetaan?

Webinaarissamme Telia Cygaten asiantuntijat Aki Levänen ja Harri Välimaa sekä Tampereen kaupungin ICT-palveluiden päällikkö Marko Pietilä keskustelevat, mikä merkitys liiketoiminnan jatkuvuuden varmistamisella on loppukäyttäjän näkökulmasta. Näytämme myös käytännössä, miten yrityksen kokonaiskuvaa voidaan seurata reaaliaikaisesti – katso tallenne.

Palveluun ei juuri nyt saada yhteyttä – IT-häiriön anatomia

Digitaalisessa maailmassa palveluiden toimivuus vaikuttaa asiakkaan palvelukokemukseen, liiketoimintakriittisen tiedon hallintaan sekä palveluntarjoajan prosessien toimintakykyyn.

Lue blogikirjoitus

Referenssejä liiketoiminnan jatkuvuudesta

Digitalisoituva liiketoiminta – verkko muutoksen ytimessä

Liiketoimintaympäristön muutosnopeus kiihtyy digitalisaation ja uusien teknologioiden myötä, ja samalla verkko nousee entistäkin tärkeämpään rooliin.

Katso webinaaritallenne

gdpr ja tietoturvaloukkausten havainnointi

Miten sinun yrityksessäsi on varauduttu tietomurtoihin ja niistä raportoimiseen? Viime kevään webinaarissa pohdittiin mm. tietosuoja-asetuksen periaatteita ja mahdollisten tietovuotojen ennaltaehkäisyä.

Katso webinaaritallenne