Yritysportaali on nyt Minun Telia Yrityksille

Tervetuloa uudistuvaan Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, vanhalta nimeltään Yritysportaali.

Olemme julkaisseet sinulle uuden etusivun, jonka kautta pääset sekä uusiin että vanhoihin toiminteisiin nopeasti ja helposti.

Alla lyhyt kooste tärkeimmistä asioista, jotta pääset vaivatta alkuun:

Käyttäjiesi ja yritystesi tiedot löydät oikeasta yläkulmasta ja pääset sitä kautta hallinnoimaan niitä ja omia asetuksiasi. Yrityksen pääkäyttäjällä ja ylläpitäjillä on oikeus hallinnoida käyttäjiä ja heidän oikeuksiaan. Jos hallinnoit monia yrityksiä, pääset vaihtamaan yritystä ”lennosta” suoraan työpöydältä ja muista osioista, jolloin näkymä päivittyy yrityskohtaisten oikeustasojesi mukaisesti.

Voit navigoida palvelussa ylänavigaation avulla tai käyttämällä työpöydän suoria linkkejä tärkeimpiin toiminteisiin. Telia-logosta vasemmassa yläkulmassa pääset aina takaisin etusivulle.

Mobiili- ja tietoliikenneliittymät ja liitännäiset palvelut pääset avaamaan Mobiililiittymät-tiilestä työpöydältä. Muut palvelut -tiilen alta löydät muut tuotteesi ja palvelusi. Laskut-tiilestä löytyvät laskutukseen, laskutustileihin, maksumuistutuspalveluun ja maksamiseen liittyvät toiminteet. Yhteydenotto-linkeistä löydät tutut palvelupyynnöt ja vikatiketit.

Ilmoitukset-osiossa työpöydälle keskellä näet nopeasti jos viestisi tai laskusi vaativat sinulta toimenpiteitä.

Päivitämme palvelua jatkuvasti lähiaikoina. Ilmoitamme muutoksista etusivun yläreunan ilmoitusosiossa.

Tervetuloa palveluun, antamaan palautetta ja kehittämään helppoa asiointia kanssamme!

Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan