Löydät alta ohjeet vastaajan poistamiseksi yrityksen omistamalta matkapuhelinliittymältä.
Voit ottaa vastaajan pois käytöstä, jolloin tervehdykset ja viestit säilyvät, mutta uusia soittoja ei ohjata sinne. Voit myös poistaa vastaajan kokonaan, jolloin kaikki vastaajapalvelun sisältö poistetaan, eikä niitä voi palauttaa.
Yrityksen pääkäyttäjänä voit poistaa vastaajan Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit poistaa vastaajan Minun Teliassa, jos yrityksen pääkäyttäjä on sallinut kaikkien lisäpalveluiden tilauksen asiointipalvelussa, Mikäli tarvitset lisäpalveluiden tilausoikeudet, olethan yhteydessä pääkäyttäjään.
Vastaajan poistaminen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
Yrityksen pääkäyttäjänä voit hallinnoida liittymiä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
-
Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
-
Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
-
Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
-
Valitse Hallinnoi lisäpalveluita -osiosta Vastaajapalvelu.
-
Valitse Poista palvelu.
Vastaajan poistaminen Minun Telia -sivustolla työsuhdeliittymältä
Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit hallinnoida liittymää Minun Teliassa. Voit ottaa vastaajan pois päältä tai poistaa sen kokonaan.
Vastaajan ottaminen pois käytöstä
- Kirjaudu asiointipalveluun liittymän käyttäjänä. Kirjaudu
- Yleistä-välilehdellä on Vastaajan tila -valinta. Klikkaamalla siitä saat vastaajan päälle tai pois päältä. Kun se on violetti, vastaaja on päällä.
Vastaajan poistaminen kokonaan
- Kirjaudu Minun Teliaan liittymän käyttäjänä. Kirjaudu
- Valitse liittymä, jonka tietoja haluat muokata.
- Avaa Lisäpalvelut-välilehti ja klikkaa siellä ja siellä Vastaajan kohdalta Muokkaa.
- Poista vastaaja liittymältä kokonaan täppäämällä ruutu ja klikkaamalla sitten Poista palvelu. Huomioithan, että kaikki vastaajan sisältö, kuten tervehdykset ja viestit, poistetaan, eikä niitä voi palauttaa.