Luurinmetsästyspäivät ovat käynnissä Katso tarjoukset
Tämä on yritysasiakkaan kirjautumisikkuna. Jos olet työsuhdeliittymän käyttäjä, kirjaudu Minun Teliaan
Kirjaudu sisään pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Työsuhdeliittymääsi hallinnoit kirjautumalla puhelinnumerolla ja salasanalla Minun Teliaan
Voit siirtää kaikki tai osan yrityksen liittymistä ja palveluista kerralla. Tämä tehdään siirtosopimuksella.
Siirtosopimus käy seuraavissa toimenpiteissä:
Lataa siirtosopimus >
Konkurssitapauksissa liittymien ja palveluiden siirto yritykseltä konkurssipesälle tai toiselle yritykselle tapahtuu eri siirtosopimuksella:
Lataa konkurssisiirtosopimus (pdf) >
Sopimusasiakirjat voit lähettää lomakkeella tai Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa, tai
soittamalla yritysasiakaspalveluun
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Puhelinliittymän siirto yritykselle
Puhelinliittymän avaus
Puhelinliittymän irtisanominen
Liittymätyypin vaihto tai pakettimuutos
Lisäpalveluiden hallinta
Liittymän väliaikainen sulkeminen
SIM-kortin tilaus ja vaihto
Yrityksen nettiliittymien siirto (kaikki tai osa)
Liittymän vaihto operaattorilta toiselle eli numeronsiirto
Asiakaspalvelu ja käyttötuki
Varaa soittoaika Avaa chat
0200 20 300 Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7) (94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
0600 16 171 Arkisin 9–15 (mpm/pvm)
0600 15 500 Ma–pe 8–20, la 9–16:30 (2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %)) Tutustu
Minun Telia Yrityksille
Kirjaudu Rekisteröidy
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.
Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.
Tutustu asiointipalveluun
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Laitteet ja liittymät Muut yritystuotteet
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.
Siirry kauppaan