SIM-kortin tilaus ja vaihto

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Huom! Jos SIM-korttisi on hankittu vuonna 2010 tai sen jälkeen, se toimii myös 4G- ja 5G-verkoissa. Voit tarkistaa SIM-kortin iän helposti korttiin painetusta numerosarjasta. Kortin ensimmäinen ja toinen numero muodostavat vuosiluvun, eli luvun tulisi olla 10 tai suurempi.

Jos olet yritysliittymän käyttäjä ja tarvitset uuden SIM-kortin, käännythän yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.

Uusi SIM-kortti liittymää avatessa

Saat uuden SIM-kortin, kun avaat liittymän. Voit valita, toimitetaanko SIM-kortti yrityksen vai käyttäjän osoitteeseen.

SIM-korttien tilaaminen etukäteen

Kun tilaat SIM-kortteja etukäteen, voit avata liittymiä reaaliaikaisesti Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta ja ottaa ne heti käyttöön. SIM-korttien tilaus on maksutonta.

  1. Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Tilaa SIM-kortti.

  3. Valitse haluamasi korttityyppi, määrä ja lisää toimitusosoite.
  4. Valitse Tilaa.
SIM-kortin vaihto Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

Uusi SIM-kortti on tarpeen esimerkiksi vanhan hajotessa tai tietyissä vikatilanteissa ja joskus puhelinta vaihtaessa. Tässä tapauksessa liittymän numero säilyy samana. 

  1. Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu 
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Valitse Vaihda SIM-kortti.
  5. Jos sinulla on uusi kortti valmiina, vaihda kortti heti. Vaihtoehtoisesti voit valita SIM-kortin toimituksen postitse tai vaihtaa SIM-kortin eSIMiksi.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan